Beantwoord

Contract niet opgezegd

mijn contract is afgelopen maar zie nu ineens dat ik toch nog gebruik er van kan maken, of zegt mn mymobile dat mijn budel is verlengd naar februari.... ik weet nergens van... contract liep al af op 8 januari
icon

Beste antwoord door lverlaek 17 januari 2016, 15:28

Heb je ook echt opgezegd? Anders loopt je abonnement gewoon door. Dit is per maand opzegbaar na je contract periode. Als je niks doet, loopt het gewoon door.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Heb je ook echt opgezegd? Anders loopt je abonnement gewoon door. Dit is per maand opzegbaar na je contract periode. Als je niks doet, loopt het gewoon door.
waar doe ik dat? Ik kan het nergens vinden, daarom dacht ik dat het zo goed was
Reputatie 1
Ik denk dat je het beste gewoon even met de klantenservice kan bellen. Zij kunnen het zo voor je regelen. Anders kan het volgens mij ook gewoon door in te loggen op je My T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Tim,

Allereerst van harte welkom op het forum! Jammer dat we gelijk weer afscheid van elkaar gaan nemen. 😞

Goed dat je hierover navraag doet bij ons. Ik zie dat je inmiddels een reactie hebt ontvangen van Iverlaek. Als je jouw contract niet opzegt dan blijft deze inderdaad doorlopen met 1 maand opzegtermijn.

In het systeem zie ik dat je inmiddels nummerbehoud aan hebt gevraagd bij je nieuwe provider. Jouw contract bij T-Mobile wordt op de dag van nummerbehoud automatisch opgezegd. Hier hoef je verder dus niets voor te doen.

Mocht je na het ontvangen van je laatste factuur nog vragen of onduidelijkheden hebben dan kan je een kijkje nemen op de factuur uitleg pagina.

We wensen je alvast heel veel plezier bij je nieuwe provider. Je bent natuurlijk altijd welkom om terug te komen bij ons. We zullen je altijd met open armen ontvangen. 😉

Reageer