Beantwoord

Contract opzeggen

Is een sim only contract dat tot 4 feb 2016 ook eerder te beeindigen?
icon

Beste antwoord door Rosan 14 december 2015, 13:11

Beste Rweelden je kan de maanden die het contract nog loopt afkopen (zonder kortingen) met in acht neming van 1 maand opzeg termijn.
Wat is de reden waarom je het zou willen opzeggen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste Rweelden je kan de maanden die het contract nog loopt afkopen (zonder kortingen) met in acht neming van 1 maand opzeg termijn.
Wat is de reden waarom je het zou willen opzeggen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rweelden,

Welkom op ons Forum!

Het antwoord van Rosan klopt inderdaad. De mogelijkheid om je abonnement af te kopen is er. Je betaalt dan alle resterende maanden zonder korting in een keer af. Bekijk voor meer informatie deze pagina.

Netals Rosan wil ik ook graag weten waarom je ons wilt verlaten. Ben je geen leuk aanbod tegengekomen? Kan ik je soms alsnog overhalen om te blijven door een belafspraak te maken met onze collega's van de verkoopafdeling zodat jullie samen naar een scherp aanbod kunnen kijken?

Ik hoor graag van je!
met andere woorden, een contract is alleen te beeindigen door het abbonementsgeld maal het aantal resterende maanden te betalen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Iemand85,

Dat klopt inderdaad, dit is de enige mogelijkheid wanneer je tussentijds een contract wilt verbreken. Is er een specifieke reden waarom je dit wilt weten of is het puur uit interesse? Als er iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Laat het dan ook gerust weten wanneer je nog vragen hebt!
bedankt voor je reactie, nee, is verder niets waarmee je kunt helpen, vr. groet,
LE

Reageer