Beantwoord

Contract stoppen voor vakantie

• 8 september 2016
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Hallo T-Mobile:)

Ok ik moet even het verhaal uitleggen. Ik vlieg 25 september naar het buitenland..zonder retour ticket. (Ik ben eerder 3 jaar weg geweest dus deze reis wordt ook zeker minimaal een jaar lang) Ik heb ongeveer een maand geleden op Facebook een oproep gedaan of iemand mijn abonnement wilde overnemen. Helaas,..wel reageerde 1 vriend van me met zijn ervaring. Hij heeft een tijd in Canada gewoond en toen hij zijn T-mobile abonnement wilde opzeggen is hij met een kopie van zijn ticket naar de T-mobile winkel gegaan en dit is zonder probleem, kosteloos opgezegd.

Apart verhaal dus ik heb de klantenservice gebeld op woensdag 07-09-2106 gesproken met Kim Roode. Ik legde het hier bovenstaand verhaal uit en ze zei dat ik inderdaad twee opties had. Of mijn abonnement afkopen of inderdaad zoals mijn verhaal, met mijn ticket langs een winkel gaan en in overleg met een medewerker het abonnement zo kunnen opzeggen. Niet gebruikelijk maar ze had hier wel eens over gehoord en bevestigde dat dit kon. Ik ben dus vandaag naar de T-mobile winkel in Delft geweest. En degene die ik sprak had hier nog nooit van gehoord, ook werd het nooit in een winkel beëindigd. Voelde me wat stom en legde uit dat dit mij echt verteld was. Ze zou er een notitie van hebben gemaakt in het systeem. Helaas alleen dat ik om informatie had gevraagd, niet de details,..ja dat snap ik ook wel. Hm...ok..ik moest weer met de klantenservice bellen. Weer het verhaal uitgelegd. Ook hier werd mij verteld dat onbekend was.

Ok waarom werd mij dat eerst verteld dat dit wel kon? Ik vind het echt heel jammer dat hier meerdere manieren voor zijn en niet iedereen op de hoogte is gesteld??? Zwaar teleurgesteld.
icon

Beste antwoord door Issam 10 september 2016, 15:09

Hallo Ainslie,

Leuk om je hier om het forum te zien. Welkom. :)

Wat gaaf dat je gaat reizen zeg!! Het is begrijpelijk dat je dit afgehandeld wilt hebben voordat je weg gaat.

Om je gelijk duidelijkheid en zekerheid te bieden; eerder stopzetten van je contract zoals je aangaf is niet mogelijk. Ik vind het erg vreemd dat een vriend van je dit wel voor elkaar heeft gekregen, want dit heb ik niet eerder gehoord.

We begrijpen natuurlijk dat het erg zonde is om te betalen voor een dienst waar je geen gebruik van kan maken. Daarom denken we graag met je mee voor een oplossing.

Je maakt gebruik van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Bij dit prijsplan heb je als voordeel dat je maandelijks je bundels kan aanpassen. Dit betekent dat je jouw bundels omhoog en omlaag kan aanpassen en zelfs kan uitschakelen. Als je jouw bel- en internet bundel dus zou uitschakelen dan zou alleen nog je Startabonnement (€9,99) ingeschakeld zijn. Ik ben bereid om hierin een uitzondering te maken en de kortingen die je nu ontvangt toe te passen op je Startabonnement zodat hier de kosten nog lager van worden.

De toestelbetaling blijft uiteraard wel gewoon staan, want je toestel moet alsnog afbetaald worden. Deze kan je uiteraard gewoon meenemen op reis en daar gebruiken met je T-Mobile simkaartje of een simkaart van een locale provider.

Kort samengevat; Je schakelt je bel- en internet bundel uit, je betaalt alleen nog voor je Startabonnement waar de kortingen nog van af gaan. Daarnaast betaal je jouw toestel nog af omdat je deze nog in je bezit hebt.

Laat ons weten of dit voor jou een optie is. Als je hier gebruik van wilt maken dan gaan we er graag mee aan de slag. Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Ainslie,

Leuk om je hier om het forum te zien. Welkom. :)

Wat gaaf dat je gaat reizen zeg!! Het is begrijpelijk dat je dit afgehandeld wilt hebben voordat je weg gaat.

Om je gelijk duidelijkheid en zekerheid te bieden; eerder stopzetten van je contract zoals je aangaf is niet mogelijk. Ik vind het erg vreemd dat een vriend van je dit wel voor elkaar heeft gekregen, want dit heb ik niet eerder gehoord.

We begrijpen natuurlijk dat het erg zonde is om te betalen voor een dienst waar je geen gebruik van kan maken. Daarom denken we graag met je mee voor een oplossing.

Je maakt gebruik van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Bij dit prijsplan heb je als voordeel dat je maandelijks je bundels kan aanpassen. Dit betekent dat je jouw bundels omhoog en omlaag kan aanpassen en zelfs kan uitschakelen. Als je jouw bel- en internet bundel dus zou uitschakelen dan zou alleen nog je Startabonnement (€9,99) ingeschakeld zijn. Ik ben bereid om hierin een uitzondering te maken en de kortingen die je nu ontvangt toe te passen op je Startabonnement zodat hier de kosten nog lager van worden.

De toestelbetaling blijft uiteraard wel gewoon staan, want je toestel moet alsnog afbetaald worden. Deze kan je uiteraard gewoon meenemen op reis en daar gebruiken met je T-Mobile simkaartje of een simkaart van een locale provider.

Kort samengevat; Je schakelt je bel- en internet bundel uit, je betaalt alleen nog voor je Startabonnement waar de kortingen nog van af gaan. Daarnaast betaal je jouw toestel nog af omdat je deze nog in je bezit hebt.

Laat ons weten of dit voor jou een optie is. Als je hier gebruik van wilt maken dan gaan we er graag mee aan de slag. Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer