Beantwoord

contract voortijdig beëindigen

• 27 september 2016
  • 9 reacties
  • 443 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 12 reacties
Ik krijg ineens en onvoorzien een telefoon met abo van mijn werkgever. Nu loop ik met 2 van die dingen. Kan ik mijn abonnement bij T-mobile eerder stopzetten?
icon

Beste antwoord door Hajar 28 september 2016, 10:45

Hi Apie,

Welkom op ons Forum!

Wat fijn dat je ineens een abonnement en toestel van je werkgever hebt gekregen. Zou handig zijn als dit voor 27-07 was gebeurd, want toen is je verlenging ingegaan. 😛 Je huidige abonnement loopt nog tot 26-07-2018. Je zou ervoor kunnen kiezen om je abonnement af te kopen. Je dient dan de resterende abonnementskosten plus de toestelkosten in één keer af te betalen. Of je kan ervoor kiezen om een contractovername uit te voeren. Dan neemt iemand anders in je omgeving je contract over.

Mocht je jouw abonnement willen afkopen, laat het mij dan weten dan kan ik dit in orde maken voor jou. Ik hoor graag van je. 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Apie,

Welkom op ons Forum!

Wat fijn dat je ineens een abonnement en toestel van je werkgever hebt gekregen. Zou handig zijn als dit voor 27-07 was gebeurd, want toen is je verlenging ingegaan. 😛 Je huidige abonnement loopt nog tot 26-07-2018. Je zou ervoor kunnen kiezen om je abonnement af te kopen. Je dient dan de resterende abonnementskosten plus de toestelkosten in één keer af te betalen. Of je kan ervoor kiezen om een contractovername uit te voeren. Dan neemt iemand anders in je omgeving je contract over.

Mocht je jouw abonnement willen afkopen, laat het mij dan weten dan kan ik dit in orde maken voor jou. Ik hoor graag van je. 🙂
Ja, de timing is beroerd en ik zat ook niet te wachten op een iPhone met een ander nummer, en een andere provider, maar 2 toestellen hoef ik helemaal niet.
Dank voor je antwoord en ik ga nu maar eens kijken welke optie het wordt. :8
Ik beheer het contract van mijn werkgever en heb daarin van hem het volledige mandaat. In dit contract zitten 24 aansluitingen en ik wil deze voortijdig beëindigen; hoe ga ik te werk?
Reputatie 7
Badge +15
@Apie

Twee toestellen kan inderdaad erg onhandig zijn! Mocht je nog vragen voor ons hebben dan weet je ons te vinden. We helpen je graag hier!

@Jevezet,

Jammer om te horen dat je deze aansluitingen allemaal voortijdig wilt beëindigen. Ik heb hiervoor contact opgenomen met mijn collega die jullie account in beheer heeft. Ik heb het verzoek doorgegeven en hij zal contact opnemen met jullie hierover. 🙂

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!
@Amy

Snelheid is geboden
Maandag ga ik de boel in gang zetten, dus gaarne vandaag contact.
Via Twitter zijn jouw collega's Tom en Brian ook op de hoogte.
Degene die er alles van weet, onze 'accountmanager' Leon Baan, is blijkbaar van de aardbodem verdwenen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jevezet,

Ik sprak Brian en Tom en Brian gaat dit verder voor je oppakken. Zou je bij verdere vragen contact met hem via Twitter op willen nemen? Dan houden we het op één kanaal en dan zijn we eventuele miscommunicatie alvast voor. 🙂
Goh, na een ongunstig uitpakkende (on)ontevredenheidsmeting ineens een reactie; kom op Amy, dat is wat al te opzichtig.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Jevezet,

Ik vind het heel jammer om te horen dat je de tevredenheidsmeting ongunstig hebt ingevuld. Ik heb contact opgenomen voor je met de collega die jullie account in beheer heeft om je verder te helpen. Dat is namelijk de gewone procedure, hij is verantwoordelijk voor de aanpassingen. Als ik je hier direct mee kon helpen had ik dat uiteraard gedaan.

Verder heeft Brian dit nu op zich genomen omdat je daar ook al contact mee had en het zo voor iedereen overzichtelijker is. Ik was nog niet op de hoogte van de uitkomst van de tevredenheidsmeting. Dat was dan ook niet de reden van mijn voorgaande reactie. Het is stom toeval geweest dat mijn bericht hier achteraan kwam. Ik begrijp overigens van mijn collega's dat je ondertussen contact hebt gehad met Leon Baarn en hij jou verder gaat helpen.
Na twee weken trekken en duwen komt T-Mobile (welke collega) dan ook eindelijk in beweging. Blijkbaar helpt wat reuring op een forum, Twitter of Facebook dan toch.
Gewoon terugbellen lukt een telecomaanbieder blijkbaar niet, ondanks dat 'bellen' hun business is.
Ik schaar het onder 'de arrogantie van de macht', maar pas op, klanten stemmen met hun voeten.

Reageer