Beantwoord

Contract vroegtijdig beeïndigen

• 9 mei 2019
  • 2 reacties
  • 888 Bekeken

Hallo, Ik wil graag overstappen naar een andere provider met een nieuw abbonement en een nieuwe telefoon, dus wil ik mijn huidige sim-only abbonement opzeggen. Mijn huidige contract loopt nog tot Oktober 2020. Hoe werkt dit precies en wat zijn de kosten voor het beeïndigen/afkopen?
Mvg, Nick
icon

Beste antwoord door Folkert 9 mei 2019, 21:15

Beste @ncrull ,

Als je je abonnement opzegt raak je mogelijk je nummer kwijt. Beste neem je even contact op met de klantenservice of wacht je even op reactie van een moderator.
Afkopen van je sim only kost je eenmalig 50% van alle nog komende maandtermijnen zonder kortingen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @ncrull ,

Als je je abonnement opzegt raak je mogelijk je nummer kwijt. Beste neem je even contact op met de klantenservice of wacht je even op reactie van een moderator.
Afkopen van je sim only kost je eenmalig 50% van alle nog komende maandtermijnen zonder kortingen.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ncrrull,

Wat jammer dat je ons wilt verlaten. Mag ik vragen wat de reden daarvan is? Als je graag je abonnement wilt stopzetten dan kan je ervoor kiezen om je abonnement af te kopen zoals Folkert ook aangeeft. Je betaalt dan 50% van de resterende maandkosten in een keer af. Houdt ook rekening met 1 maand opzegtermijn. Als je dit wilt dan krijg ik graag een akkoord van je zodat ik je opzegging kan doorvoeren. Mocht er nog een kans zijn om jou bij ons te houden dan hoor ik dat ook heel graag!

Reageer