Beantwoord

Contractbeeindiging

Mijn contract loopt 14-12-2016 af. Ik wil deze vanaf die datum definitief beeindigen.
icon

Beste antwoord door Amy 30 december 2015, 09:06

Hey Lien,

Wat jammer dat je ons wilt verlaten! 😞 Hoe komt dat zo? Kunnen we je nog overhalen om bij ons te blijven? 😉

Ik heb net naar je gegevens gekeken en je abonnement loopt tot 12 februari 2016, niet 12 december. Was je hiervan op de hoogte? Misschien heb je een typefout gemaakt maar ik wil het nog even met je checken voor we je abonnement opzeggen en je ineens niet meer bereikbaar bent op 12 februari!

Ik zie je reactie tegemoet!
Bekijk origineel

6 reacties

Correctie; mijn contract loopt tot 12-12-2016
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lien,

Wat jammer dat je ons wilt verlaten! 😞 Hoe komt dat zo? Kunnen we je nog overhalen om bij ons te blijven? 😉

Ik heb net naar je gegevens gekeken en je abonnement loopt tot 12 februari 2016, niet 12 december. Was je hiervan op de hoogte? Misschien heb je een typefout gemaakt maar ik wil het nog even met je checken voor we je abonnement opzeggen en je ineens niet meer bereikbaar bent op 12 februari!

Ik zie je reactie tegemoet!
Sorry, het is inderdaad een typefout. Het gaat om 12-2-2016. Ik heb besloten om mijn contrsct op te zeggen gezien verhouding prijs en aantal minuten/mb's. Ik ben bij jullie verplicht om meer t gaan betalen ( bij eerdere contract verlengingen ook al), terwijl ik bij andere providers hetzelfde of minder moet betalen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lien,

Het is jammer om te horen dat je nog geen passend abonnement hebt gevonden bij ons! Vind je het misschien een goed idee als ik iemand van onze verkoopafdeling contact met je op laat nemen om de mogelijkheden te bespreken? Als je hier gebruik van wilt maken wil je dan aangeven wanneer het je goed uitkomt? Dan maken we een belafspraak voor je en wie weet komt er iets moois uit! 😉

Als je toch direct op wilt zeggen wil ik je nog vragen of je jouw huidige nummer mee wilt nemen naar je volgende provider. Wanneer je jouw nummer wilt behouden kun je dit namelijk aangeven bij je volgende provider. Zij zeggen dan jouw contract bij ons op en dan kan jouw nummer direct mee naar je volgende aansluiting bij je nieuwe provider. Een andere optie is om je abonnement om te zetten naar een PrePaid aansluiting. Je huidige nummer blijft dan nog wel actief en kan in de toekomst ook mee naar je volgende provider. Wel zitten hier kosten aan verbonden á €9,95. Het zou natuurlijk vervelend zijn als wij nu je abonnement opzeggen en je straks je 'eigen nummer' niet meer kunt gebruiken!

Ik ben benieuwd naar je reactie Lien!
Ik neem graag mijn huidige nummer mee naar andere provider, maar dit zullen jullie een dezer dagen vanzelf zien dan.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lien,

Jammer om te horen dat je besloten hebt om ons te verlaten. Wanneer je jouw aanvraag hebt ingediend, dan krijgen wij deze inderdaad automatisch binnen van je nieuwe provider.

Als we nog ergens bij kunnen helpen of als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je. 🙂

Reageer