Beantwoord

Contractvrijheid

• 3 januari 2019
  • 3 reacties
  • 943 Bekeken

T-Mobile heeft contractvrijheid beloofd na de fusie.
Inmiddels is de fusie rond sinds gisteren.
Wanneer gaan ze deze belofte waarmaken?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 3 januari 2019, 16:39

Hallo @Jurian18,

Zo jij bent er als de kippen bij.
Dit betekend niet dat dit binnen 24h is geregeld. en verwacht het niet voor bestaande contracten.
Ik denk dat je je verwachtingen naar beneden moet bijstellen.

Een overname is ook net iets meer dan alleen een handtekening zetten. het feest begint nu pas.
Voor een grote overname mag je wel een jaar uit trekken. zelfs T-Mobile thuis is nog niet geheel los van Vodafone.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @Jurian18,

Zo jij bent er als de kippen bij.
Dit betekend niet dat dit binnen 24h is geregeld. en verwacht het niet voor bestaande contracten.
Ik denk dat je je verwachtingen naar beneden moet bijstellen.

Een overname is ook net iets meer dan alleen een handtekening zetten. het feest begint nu pas.
Voor een grote overname mag je wel een jaar uit trekken. zelfs T-Mobile thuis is nog niet geheel los van Vodafone.
Hallo Hidden.nld
Inderdaad ben ik er als de kippen bij.
Echter verwacht ik ook niet dat het binnen 24 uur geregeld is, dat maakt u er zelf van.

En als bestaande contracten niet meetellen voor contractvrijheid, dan moet ze dat ook duidelijk neerzetten in de belofte.
Zeg er dan ook duidelijk bij, 'alleen voor nieuwe klanten'.

Over KPN en VodafoneZiggo zegt T-Mobile dat ze hun klanten in een 'gouden kooi' zetten.

Maar als ik geen contractvrijheid krijg, zit ik dus ook in een gouden kooi, zoals T-Mobile dat noemt.

Loze belofte voor de bestaande klant als ik jou dus moet geloven.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ik snap je vragen hoor! We gaan sowieso alle beloftes die zijn gedaan, waarmaken. Zie ook het algemene topic omtrent dit onderwerp.

Echter kan het inderdaad nog wel even duren voor alle veranderingen erdoor zijn. Wij mogen nu pas als het ware bij Tele2 naar binnen. 🙂

Zodra wij meer nieuws hebben, zullen we dat uiteraard delen!

Omdat hier een algemeen topic over is, sluit ik deze om overzicht te bewaren.