Beantwoord

deezer uitzetten, hoe doe ik dat?

Deze week is mijn nieuwe abbo ingegaan. Omdat ik al jrn klant ben bij t mobile kreeg ik de mogelijkheid om deezer een maand gratis uit te proberen. Leuk, maar kost mij na deze maand wel € 9.99 per maand en dat wil ik niet. Hoe zet ik dat straks uit?
En waarom ging mijn family niet gewoon mee met mijn verlenging ?
icon

Beste antwoord door Roan 26 mei 2014, 13:54

@duhduh

Leuk om te zien dat je de weg naar het forum hebt gevonden met je vraag.

Ik heb zojuist Deezer voor je uitgezet, hier kan nog gebruik van worden gemaakt tot en met 20 juni.

De bundel Friends&Family is niet automatisch opnieuw aangezet omdat je een nieuw contract bent aangegaan. Bundels van je oude contact komen hiermee te vervallen. Ik zie dat de bundel ondertussen opnieuw voor je is aangezet door één van mijn collega's van T-Mobile Klantenservice.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan verneem ik het graag van je! 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Als het goed is kun je dit zelf uitzetten als je inlogd op my T-mobile, dan zou hij daar bij je voordeelbundels moeten staan.
@xLes
Thnx.... het kan nu nog niet. Ik mag toch hopen na deze maand wel! Hoop ik niet dat ze mij toch een maand in rekening brengen, omdat ik dan een dag later pas mijn deezer op kan zeggen???
Reputatie 5
@duhduh

Leuk om te zien dat je de weg naar het forum hebt gevonden met je vraag.

Ik heb zojuist Deezer voor je uitgezet, hier kan nog gebruik van worden gemaakt tot en met 20 juni.

De bundel Friends&Family is niet automatisch opnieuw aangezet omdat je een nieuw contract bent aangegaan. Bundels van je oude contact komen hiermee te vervallen. Ik zie dat de bundel ondertussen opnieuw voor je is aangezet door één van mijn collega's van T-Mobile Klantenservice.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan verneem ik het graag van je! 🙂
Roan thnx !
I have the same problem. I renewed my contract and had Deezer as a free trial and now i see I am being invoiced for 9.99 per month for something that I don't want or use.How can I stop this extra cost?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Julie,

Good to hear that you renewed your contract with us. I see you have added to Deezer Vast to your subscription and therefore you receive a discount of €4 which means you pay €5,99 for Deezer instead of €9,99. Deezer Vast is attached to your contract and can therefore not be canceled. Is there a reason why you would like to cancel Deezer? You say that is was added as a free trail, however, I don't see a note of that in our system. Could you please explain how this was communicated to you? Because in your case there is no free trial.

Looking forward to your reply! 🙂

Reageer