Beantwoord

Doorlopend abonnement / slechte service

• 28 mei 2019
  • 1 reactie
  • 511 Bekeken

Beste T-mobile,

Een paar maanden geleden ben ik langs een T-mobile filiaal geweest om hier mijn abonnement te wijzigen omdat ik naar het buitenland ging, hier ben ik netjes geholpen en zodoende verteld, dat mijn abonnement word omgezet in prepaid ZONDER KOSTE na de aankomende maand.

Nu 3 maanden later zit ik in het buitenland en zie ik dat er niks is veranderd en nog steeds mijn maandelijkse kosten betaal. Ik voel me hier bij niet goed geholpen. Hopelijk is er een oplossing.

met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Hajar 29 mei 2019, 16:08

Hi chenkiepan,

Heel begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben! Ik zie dat je inmiddels goed bent geholpen door mijn collega en dat je abonnement omgezet gaat worden naar PrePaid. Houd rekening met een maand opzegtermijn. Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi chenkiepan,

Heel begrijpelijk dat je dit opgelost wilt hebben! Ik zie dat je inmiddels goed bent geholpen door mijn collega en dat je abonnement omgezet gaat worden naar PrePaid. Houd rekening met een maand opzegtermijn. Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland. Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer