Vraag

Dubbel abonnement


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste lezer,... ik heb par keer gespreken met uw collega maar nog niet niemand mij helpen,... ik heb een abonement maar ik betalen 2 abonementen, dus dat is uw system,s schuuld (fout) daarom aub mijn andre abonementten stoppen en wat jullie gekrijgen van mijn rekening,... terug zetten aub
mvg ibrahim Erturk

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Heb je onlangs verlengd?
Waar heb je eventueel de verlenging gedaan?
Sinds wanneer is dat al zo?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ibrahim,

Ik ben er even ingedoken, en na wat uitzoekwerk zie ik inderdaad dat dit niet helemaal goed is gegaan. Onze excuses daarvoor! Ik zie inderdaad dat je hier al eerder contact over hebt gehad en toen is dit doorgezet naar onze interne specialisten. Zij geven aan dat je even contact moet opnemen met de locatie waar je de verlenging + toestel hebt afgelosten/afgehaald. Gaat het lukken om dit te doen? Zij kunnen dan namelijk alles rechtzetten en ook de kosten verrekenen!

Laat je ons weten of het allemaal lukt? We gaan er anders sowieso voor zorgen dat dit goedkomt, dus ik hoor het graag!
Beste lezer,... ik heb niet aanvragen nieuwe ı of tweede ı phone,... en ik heb een abonement,... en ik weet het niet wie heef gedaan en waar gedaan ik weet het niet,... dat is moelijk sloten abonementten en mijn geld terug stureen in mijn rekening? Omdat ik zeg ik heb een abonement en ik will niet andre abonementten betalen , mischien system of andre mensen gebruijk mijn register en abonement heeft gedaan,...🤦‍♂️🤷‍♂️ Maar ik zeg nog een en laste keer ik heb een abonement via mobil.nl met deze number (06***129) 👍mvg ibrahim Erturk.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ibrahim,

Ik snap inderdaad dat dit opgelost moet worden en daarom heb ik dit direct weer doorgezet naar onze specialisten! Ik heb erop aangedrongen dat zij hier nogmaals naar kijken en dit verder oppakken.

Het is nu dus even afwachten tot zij dat doen, maar we gaan er sowieso voor zorgen dat dit goedkomt!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ibrahim,

Ben ik weer! Ik heb vandaag contact gehad met mijn collega. Jammer genoeg is dit is iets waar wij vanuit T-Mobile weinig in kunnen betekenen, omdat het fout is gelopen via de externe dealer. Wat nu de volgende stap is, is contact opnemen met Mobiel.nl. Je kunt aan hen je verhaal voorleggen en dan gaan zij dit voor jou in orde maken! Ik heb direct de contactgegevens er voor jou bijgezocht, en die vind je hier: https://www.mobiel.nl/vragen-en-contact

Je kunt aan hen uitleggen dat het nummer -084 niet van jou is. Ik ga er vanuit dat het dan helemaal goedkomt!

Hou je ons op de hoogte?

Reageer