Beantwoord

Eerder opzeggen van contract

• 11 maart 2021
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van de berichten vandaag in de media en de voor mij niet toereikende reactie van jullie in deze community, moet ik zeggen dat mijn vertrouwen in jullie enorm geschaad is. 

Mijn abonnement loopt nog even, maar gezien deze berichtgeving, vraag ik mij af of jullie zo coulant kunnen zijn om mijn abonnement eerder en zonder extra kosten te beëindigen, zodra ik een nieuwe provider heb gevonden. 

Ik heb geen behoefte aan een nieuwe deal of aan extra excuses en uitleg, ik verwacht dat mijn redelijk verzoek door jullie zo spoedig mogelijk gehonoreerd wordt. 

Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door David 12 maart 2021, 08:55

Goedemorgen Erwin,

Jammer om te lezen dat je vertrouwen in ons dusdanig is beschadigd dat je jouw contract wilt opzeggen. Dit had ik natuurlijk graag anders gezien!

Om dit contract tussentijds te verbreken moet een afkoopsom worden betaald, dit gebeurt niet kosteloos, ook niet vanwege de zaak die je aanhaalt. 

Mocht je jouw contract dus willen opzeggen dan gebeurt dit met inachtneming van één maand opzegtermijn, dus per 12 april zou dat zijn als je vandaag door zou geven dat we dit voor je kunnen verwerken. Voor deze vervroegde opzegging van je contract betaal je dan nog een afkoopsom van €51,05. Je kunt daarna het nummer met behulp van nummerbehoud over laten nemen door een andere provider.

Als we dit voor je kunnen regelen horen we het graag en als er nog andere vragen zijn dan vernemen we het ook graag.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen Erwin,

Jammer om te lezen dat je vertrouwen in ons dusdanig is beschadigd dat je jouw contract wilt opzeggen. Dit had ik natuurlijk graag anders gezien!

Om dit contract tussentijds te verbreken moet een afkoopsom worden betaald, dit gebeurt niet kosteloos, ook niet vanwege de zaak die je aanhaalt. 

Mocht je jouw contract dus willen opzeggen dan gebeurt dit met inachtneming van één maand opzegtermijn, dus per 12 april zou dat zijn als je vandaag door zou geven dat we dit voor je kunnen verwerken. Voor deze vervroegde opzegging van je contract betaal je dan nog een afkoopsom van €51,05. Je kunt daarna het nummer met behulp van nummerbehoud over laten nemen door een andere provider.

Als we dit voor je kunnen regelen horen we het graag en als er nog andere vragen zijn dan vernemen we het ook graag.

Reageer