Beantwoord

Einddatum contract, wat te doen?

• 14 mei 2017
  • 5 reacties
  • 1386 Bekeken

Hallo,
Mijn abbonemment is bijna afgelopen en mijn vraag is of ik wat moet doen om weg te gaan bij t-mobile of dat dat vanzelf gaat?

M.v.g
Julie Beksvoort
icon

Beste antwoord door toetsie 14 mei 2017, 10:12

1 maand voor einddatum contract moet je opzeggen, want anders blijft je contract doorlopen en komen de eventuele kortingen te vervallen. Je moet dus zelf actie ondernemen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +7
1 maand voor einddatum contract moet je opzeggen, want anders blijft je contract doorlopen en komen de eventuele kortingen te vervallen. Je moet dus zelf actie ondernemen.
Als je naar een andere provider gaat daar nummerbehoud aanvragen en hun vragen je abonnement op de zeggen. Als je zelf opzegt kan je je telefoonnummer kwijt raken.
Reputatie 4
Hi Julie,

Welkom op het forum!

Beide antwoorden van Toetsie en Ctjacobs kloppen. Als je jouw abonnement wilt opzeggen heb je ten alle tijde een maand opzegtermijn. Dit geldt ook voor wanneer een andere provider nummerbehoud voor je aanvraagt. Dat is namelijk ook meteen een opzegging van jouw abonnement. Wat jammer om te horen dat je overweegt om ons te verlaten! Is hier ook een speciale reden voor? Wij staan altijd voor je klaar om je overal bij te helpen. Misschien kan ik je overhalen om bij team magenta te blijven. :D

Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Mijn abonnement is nog niet afgelopen maar heb een andere provider een nieuwe telefoon nieuwe abonnement aangegaan kan ik eerder weg bij jullie? Als me contract nog niet verlopen is bij jullie? Mandy
Reputatie 4
Hoi Mandya,

Wat jammer om te horen dat je weg wilt!

Ik zie dat je ook contact hebt gehad met een collega van de T-Mobile Chat. Jouw abonnement loopt tot oktober, dus als je eerder weg wilt, dan kan je jouw contract afkopen. Dan betaal je alle resterende maanden in één keer af! Vergeet niet dat de nieuwe provider het nummerbehoud voor jou moet regelen.

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer