Beantwoord

Emigreren naar Congo

• 3 mei 2021
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Hallo,

Ik heb al een abonnement sinds 12 maart 2018 (en ben er HARTSTIKKE tevreden mee geweest), maar na het overlijden van mijn man ben ik toe aan wat anders. 

Ik besef dat het kort dag is, maar -hoogstwaarschijnlijk per 1 juli aanstaande- vertrek ik naar Congo, wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door CrisTien 3 mei 2021, 09:30

Goedemorgen @bujabuja Een abonnement wordt meestal voor 1 of 2 jaar afgesloten. 
12 maart 2018 dus je abonnement is al over de 2 jaar heen.( als je niet hebt verlengd)

Je kan gewoon opzeggen met een maand opzegtermijn.

Succes in Congo. Het leven blijft een avontuur 

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800-8104 (particuliere klanten) of 0800-7112 (zakelijke klanten). Je kunt je mobiele abonnement ook online opzeggen, via het digitale opzegformulier in My T-Mobile. Of stuur ons een brief, met daarin alle nodige informatie.
Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zélf contact over opneemt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @bujabuja Een abonnement wordt meestal voor 1 of 2 jaar afgesloten. 
12 maart 2018 dus je abonnement is al over de 2 jaar heen.( als je niet hebt verlengd)

Je kan gewoon opzeggen met een maand opzegtermijn.

Succes in Congo. Het leven blijft een avontuur 

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar 0800-8104 (particuliere klanten) of 0800-7112 (zakelijke klanten). Je kunt je mobiele abonnement ook online opzeggen, via het digitale opzegformulier in My T-Mobile. Of stuur ons een brief, met daarin alle nodige informatie.
Onze medewerkers mogen een opzeggingsverzoek alleen doorvoeren als de contracthouder daar zélf contact over opneemt.

Mooi :thumbsup:

Super :thumbsup::thumbsup:

En bedankt voor het snelle antwoord :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Reageer