[FAQ] Abonnement online opgezegd

  • 27 februari 2017
  • 64 reacties
  • 18506 Bekeken


Toon eerste reactie

64 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeroen,

Ik zie dat je opzegging goed is doorgekomen. Als het goed is heb je hier ook een bevestiging van ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hi Thalina, I cancelled online my subscription of my dutch phone number with T-Mobile since I moved aboard. But within 2 hours I didn't receive confirmation email. Also I checked with the spam. Could you please send the confirmation email to gmail? Thanks a lot!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shanzu,

How unfortunate that you're leaving us. Is there a specific reason? Your online cancellation request did not work due to problems on our end. I would like to cancel you subscription for you if you can just tel me if you want to keep this number and transfer it to PrePaid. You will have to pay a fee of €9,95. If you would like to disconnect your subscription without keeping your number, please let me know. I will get at it right away.

Looking forward to your reply!
Hi Hajar, thanks for your response. I don’t want to keep this number. I want to cancel my subscription without keeping the phone number. Thanks!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ShanZhu,

Just taking over from Hajar!

I just cancelled your subscription and this will end after the term of notice. Your subscription and phone number will be terminated on March 11th. After that you will receive one final invoice and that's all.

If you need any further help, let us know!
Ik heb net online opgezegd, maar zou dit graag annuleren.
Alvast bedankt

Gr,
Oniel
Reputatie 7
Badge +20
Hey @Oniel,

Kreeg je toch spijt van je mogelijke vertrek? 😉

Ik heb het gecontroleerd en de opzegging gestopt, dus dat is bij deze tegengehouden! Je kunt mijn bericht hierin ook als bevestiging beschouwen. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Erg bedankt David!

Ik wens jullie een hele fijne dag!
Hallo, kan ik mijn abonnement stop zetten na einde contract?
of wat is de afkoop som van 4 maanden ?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @JennyDominikus

Yes, uiteraard kan dat! Er geldt altijd een maand opzegtermijn, dus als jouw contract over 4 maanden afloopt, dan kun je dat op tijd bij ons aangeven zodat 'ie daarna meteen stopgezet wordt.

Voor het afkopen geldt ook een maand opzegtermijn, en bij een Go of SS&SB hoef je alleen het standaard - minimale - servicecontract af te kopen (plus evt. vaste bundels), en het evt. toestelcontract.

Laat je het weten als we iets voor je in orde kunnen maken?

Online opzeggen lukt dus niet!!

 

zou binnen 2 uur een mail ontvangen, 24 uur later nog niks!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @test_test 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie geen opzegging terug. Als je akkoord geeft dan dien ik een opzeggingsverzoek voor je in. Je hebt dan een maand opzegtermijn en dan wordt je abonnement de volgende maand stopgezet, Ga je daarmee akkoord? Ik neem aan dat het om het 097 nummer gaat dat is gekoppeld aan je account. Het nummer eindigt op 23. Kan dat kloppen?

Ik hoor graag van je!

Ja klopt graag uitvoeren.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @test_test 

We zien je natuurlijk niet graag gaan, maar hier helpen we je natuurlijk mee verder! :grinning: Geen zorgen, het opzeggen van jouw huidige contract is helemaal goed gegaan en zal eindigen op 25-2-2020. Hopelijk heb je zo voldoende duidelijkheid en als ik je in de toekomst ergens mee kan helpen, dan weet je me te vinden!

Reageer