[FAQ] Abonnement online opgezegd

• 27 februari 2017
  • 58 reacties
  • 10440 Bekeken

Toon eerste reactie

58 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jeroen,

Ik zie dat je opzegging goed is doorgekomen. Als het goed is heb je hier ook een bevestiging van ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hi Thalina, I cancelled online my subscription of my dutch phone number with T-Mobile since I moved aboard. But within 2 hours I didn't receive confirmation email. Also I checked with the spam. Could you please send the confirmation email to gmail? Thanks a lot!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Shanzu,

How unfortunate that you're leaving us. Is there a specific reason? Your online cancellation request did not work due to problems on our end. I would like to cancel you subscription for you if you can just tel me if you want to keep this number and transfer it to PrePaid. You will have to pay a fee of €9,95. If you would like to disconnect your subscription without keeping your number, please let me know. I will get at it right away.

Looking forward to your reply!
Hi Hajar, thanks for your response. I don’t want to keep this number. I want to cancel my subscription without keeping the phone number. Thanks!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ShanZhu,

Just taking over from Hajar!

I just cancelled your subscription and this will end after the term of notice. Your subscription and phone number will be terminated on March 11th. After that you will receive one final invoice and that's all.

If you need any further help, let us know!
Ik heb net online opgezegd, maar zou dit graag annuleren.
Alvast bedankt

Gr,
Oniel
Reputatie 7
Badge +20
Hey @Oniel,

Kreeg je toch spijt van je mogelijke vertrek? 😉

Ik heb het gecontroleerd en de opzegging gestopt, dus dat is bij deze tegengehouden! Je kunt mijn bericht hierin ook als bevestiging beschouwen. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!
Erg bedankt David!

Ik wens jullie een hele fijne dag!

Reageer