Beantwoord

Geef het bedrag terug

• 22 januari 2021
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Ik heb de aankoop van een mobiele telefoon geannuleerd omdat ik een andere mobiele telefoon heb gekocht met behulp van de mobiele methode, en het bedrag is 10 dagen geleden niet geretourneerd, en dit bestelnummer is 56810884, het verschuldigde bedrag is 8:83 €

icon

Beste antwoord door David 5 februari 2021, 16:34

Hi @hasan najar 1994,

We hebben op dit moment een probleem met het automatisch terugstorten van betalingen, vandaar dat je het bedrag nog niet hebt ontvangen. Ik heb voor jou een verzoek ingediend om dit bedrag alsnog zo spoedig mogelijk handmatig terug te boeken, hopelijk heb je het nu snel terug!

Excuus voor het lange wachten!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hasan najar 1994 

Ik zie dat je je bestelling op 14 januari hebt geannuleerd. Je kan het bedrag binnen 14 werkdagen terug verwachten. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! 

Inmiddels zijn er meer dan 20 dagen verstreken en is het bedrag niet terugbetaald

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hasan najar 1994,

We hebben op dit moment een probleem met het automatisch terugstorten van betalingen, vandaar dat je het bedrag nog niet hebt ontvangen. Ik heb voor jou een verzoek ingediend om dit bedrag alsnog zo spoedig mogelijk handmatig terug te boeken, hopelijk heb je het nu snel terug!

Excuus voor het lange wachten!

@hasan najar 1994  heb jij het al terug? Ik heb op dezelfde dag geannuleerd en nog steeds niks ontvangen. Zij hebben vorige week woensdag beloofd een spoedaanvraag in te dienen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nnn_xx 

Zoals je hierboven kunt lezen zijn er wat problemen met het terugstorten van de betalingen, maar we zijn ermee bezig! Jouw spoedverzoek is al ingediend en ik verwacht dat je die binnen een week krijgt. 

Excuses voor het ongemak!

Reageer