Beantwoord

Geen bevestiging ontvangen van opzegging

  • 21 mei 2019
  • 3 reacties
  • 797 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb net met veel moeite mijn contract opgezegd (1 x werd de verbinding verbroken en 1 x steeds doorverbonden en in de wacht gezet)

Door 3e collega wel netjes geholpen maar ik heb geen bevestiging ontvangen.

Kunt u dit aub nakijken?
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 mei 2019, 12:07

Hoi Anna1976,

Yes, dat kan ik zeker voor jou checken!

Ik zie dat mijn collega je inderdaad netjes heeft geholpen en dat de opzegging is gelukt. Jouw contract loopt nog tot 30 juli 2019 en daarna zal het contract stopgezet worden.

Maarre, hopelijk zien we je in de toekomst wel weer terug bij T-Mobile. 😊

Laat je het weten als je nog meer vagen hebt? Ik help je er graag bij als dat nodig is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Anna1976,

Yes, dat kan ik zeker voor jou checken!

Ik zie dat mijn collega je inderdaad netjes heeft geholpen en dat de opzegging is gelukt. Jouw contract loopt nog tot 30 juli 2019 en daarna zal het contract stopgezet worden.

Maarre, hopelijk zien we je in de toekomst wel weer terug bij T-Mobile. 😊

Laat je het weten als je nog meer vagen hebt? Ik help je er graag bij als dat nodig is!
Bedankt voor het nakijken. Mooi dat het geregeld is.

En mijn zakelijk nummer blijft bij Tmoblie dus ik ga niet helemaal weg 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan Anna!

Aaah dan blijf je inderdaad nog wel bij ons, leuk! 😄

In dat geval: als je in de toekomst nog andere vragen hebt over T-Mobile, dan ben je welkom op deze Community! Fijne avond alvast. ☺

Reageer