Beantwoord

Geen bevestiging van annulering

  • 27 februari 2019
  • 3 reacties
  • 1102 Bekeken

Ik heb gisteren contact gehad met de klantenservice en heb mijn abonnement wat ik gisteren in de winkel heb afgesloten opgezegd omdat er iets mis is gegaan. Ik zou hiervan een bevestiging ontvangen maar heb niks gehad ook niet in de spam box.
Graag ontvang ik die alsnog, zodat ik zeker weet of het nu allemaal klopt !

mvg Patricia
icon

Beste antwoord door David 28 februari 2019, 11:23

Hoi Patricia,

Jammer dat je ons gaat verlaten! Wat is er gebeurd dat je naar een andere provider overstapt?

Ik zie dat je eergisteren een verzoek voor nummerbehoud hebt ingediend en deze is ook goedgekeurd. Je hebt hier de volgende SMS van ontvangen:
Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider. We hebben je nummerbehoud gepland op de eerst mogelijke datum, 19-06-2019. Wil je liever een latere datum, of heb je vragen over nummerbehoud? Check t-mobile.nl/nummerbehoud. Groeten, T-Mobile

Dit verzoek is dus goed bij ons binnengekomen én verwerkt. Op 19 juni wordt jouw nummer overgezet naar de nieuwe provider en stopt jouw abonnement automatisch bij ons. De SMS van het nummerbehoud is hierin ook de bevestiging.

Op het telefoonnummer waarmee je bent geregistreerd op onze Community zie ik geen verlenging of nieuw afgesloten abonnement terug. Gaat dit om een ander nummer dan het nummer waar je mee bent geregistreerd? Zo ja, zou je de gegevens (telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN) van dat abonnement dan in een privébericht kunnen sturen, dan kan ik kijken wat daarmee aan de hand is.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet, Patricia!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Patricia,

Jammer dat je ons gaat verlaten! Wat is er gebeurd dat je naar een andere provider overstapt?

Ik zie dat je eergisteren een verzoek voor nummerbehoud hebt ingediend en deze is ook goedgekeurd. Je hebt hier de volgende SMS van ontvangen:
Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider. We hebben je nummerbehoud gepland op de eerst mogelijke datum, 19-06-2019. Wil je liever een latere datum, of heb je vragen over nummerbehoud? Check t-mobile.nl/nummerbehoud. Groeten, T-Mobile

Dit verzoek is dus goed bij ons binnengekomen én verwerkt. Op 19 juni wordt jouw nummer overgezet naar de nieuwe provider en stopt jouw abonnement automatisch bij ons. De SMS van het nummerbehoud is hierin ook de bevestiging.

Op het telefoonnummer waarmee je bent geregistreerd op onze Community zie ik geen verlenging of nieuw afgesloten abonnement terug. Gaat dit om een ander nummer dan het nummer waar je mee bent geregistreerd? Zo ja, zou je de gegevens (telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN) van dat abonnement dan in een privébericht kunnen sturen, dan kan ik kijken wat daarmee aan de hand is.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet, Patricia!
Alles staat in een pb. Bedankt alvast voor je reactie. mvg Patricia
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patricia,

Heb zojuist gereageerd!

Reageer