Beantwoord

Geen bevestiging van annulering

• 27 februari 2019
  • 5 reacties
  • 1158 Bekeken

Ik heb gisteren contact gehad met de klantenservice en heb mijn abonnement wat ik gisteren in de winkel heb afgesloten opgezegd omdat er iets mis is gegaan. Ik zou hiervan een bevestiging ontvangen maar heb niks gehad ook niet in de spam box.
Graag ontvang ik die alsnog, zodat ik zeker weet of het nu allemaal klopt !

mvg Patricia
icon

Beste antwoord door David 28 februari 2019, 11:23

Hoi Patricia,

Jammer dat je ons gaat verlaten! Wat is er gebeurd dat je naar een andere provider overstapt?

Ik zie dat je eergisteren een verzoek voor nummerbehoud hebt ingediend en deze is ook goedgekeurd. Je hebt hier de volgende SMS van ontvangen:
Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider. We hebben je nummerbehoud gepland op de eerst mogelijke datum, 19-06-2019. Wil je liever een latere datum, of heb je vragen over nummerbehoud? Check t-mobile.nl/nummerbehoud. Groeten, T-Mobile

Dit verzoek is dus goed bij ons binnengekomen én verwerkt. Op 19 juni wordt jouw nummer overgezet naar de nieuwe provider en stopt jouw abonnement automatisch bij ons. De SMS van het nummerbehoud is hierin ook de bevestiging.

Op het telefoonnummer waarmee je bent geregistreerd op onze Community zie ik geen verlenging of nieuw afgesloten abonnement terug. Gaat dit om een ander nummer dan het nummer waar je mee bent geregistreerd? Zo ja, zou je de gegevens (telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN) van dat abonnement dan in een privébericht kunnen sturen, dan kan ik kijken wat daarmee aan de hand is.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet, Patricia!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @patries1975,

Ik heb zojuist op jouw privéberichten gereageerd. Zie jouw reactie vanzelf verschijnen!
Nog maar een keer mijn verhaal. In Februari ben ik in de tmobile winkel in Den Bosch geweest en heb daar een contract afgesloten. Ik wilde een sim only met een klein contract van 120 min en 1gig rond 12 13 euro zou dit zijn. Ik zou het nr van mijn moeder overnemen dus daar nummerbehoud voor aangevraagd. Bij thuiskomst bleek dat de verkoper me een go abonnement had gegeven met 35 abonnementskosten. Ik heb meteen dezelfde dag gebeld met de klantenservice en gezegd dat dit niet de afspraak was, en dit zou geannuleerd worden. Zie dit topic dat ik meteen heb aangemaakt.
Nu is het juni en nu nog steeds dat dure sim only contract, er blijft geld voor dat abonnement afgeschreven worden. Ik ben inmiddels ook bij een andere provider, met nummerbehoud dat van tmobile is overgenomen. Snap er niks meer van alleen dat er iets goed mis is gegaan en ik nu met 2 abonnementen zit, waarvan ik die van jullie dus niet ga betalen. Er is al 1keer 60 betaald en die zou ik graag terug zien ! De laatste incasso heb ik zelf teruggeboekt ! Ik eis ontbinding van dit contract wat er helemaal niet meer zou zijn ! mvg Patricia
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patricia,

Heb zojuist gereageerd!
Alles staat in een pb. Bedankt alvast voor je reactie. mvg Patricia
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Patricia,

Jammer dat je ons gaat verlaten! Wat is er gebeurd dat je naar een andere provider overstapt?

Ik zie dat je eergisteren een verzoek voor nummerbehoud hebt ingediend en deze is ook goedgekeurd. Je hebt hier de volgende SMS van ontvangen:
Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd door je huidige provider. We hebben je nummerbehoud gepland op de eerst mogelijke datum, 19-06-2019. Wil je liever een latere datum, of heb je vragen over nummerbehoud? Check t-mobile.nl/nummerbehoud. Groeten, T-Mobile

Dit verzoek is dus goed bij ons binnengekomen én verwerkt. Op 19 juni wordt jouw nummer overgezet naar de nieuwe provider en stopt jouw abonnement automatisch bij ons. De SMS van het nummerbehoud is hierin ook de bevestiging.

Op het telefoonnummer waarmee je bent geregistreerd op onze Community zie ik geen verlenging of nieuw afgesloten abonnement terug. Gaat dit om een ander nummer dan het nummer waar je mee bent geregistreerd? Zo ja, zou je de gegevens (telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN) van dat abonnement dan in een privébericht kunnen sturen, dan kan ik kijken wat daarmee aan de hand is.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet, Patricia!

Reageer