Beantwoord

gsm-abonnement stopgezet

• 15 februari 2021
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

T-Mobile heeft eenzijdig mijn gsm-abonnement stopgezet, ik had juist 19 nov dit abonnement verlengd met 24 maanden, heb vorige week meerdere keren contact gehad met medewerkers van de deskhelp, en de belofte om terug te bellen zijn ze niet nagekomen. ik moet het nu dus al een week zonder gsm abonnement, jullie klantenservice is alleen telefonisch bereikbaar. de chat is overbelast en antwoordwoorden niet. mijn probleem zal zeer zeker in een log bij gehouden zijn. ik voel me mond dood gemaakt

icon

Beste antwoord door Hajar 16 februari 2021, 09:42

Hi @Ruud de Groen 

Ik wil dit direct voor je uitzoeken! Kun je mij een privébericht sturen met met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik erachteraan! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Ruud de Groen

Als superuser (mede-klant) heb ik geen toegang tot klantinteracties of logs, maar ik heb de T-Mobile moderators gewezen op dit topic. Hopelijk volgt er spoedig reactie vanuit hun. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Ruud de Groen 

Ik wil dit direct voor je uitzoeken! Kun je mij een privébericht sturen met met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik erachteraan! 

Reageer