Beantwoord

HELP! Al 4 maanden bezig met opzeggen!

  • 19 juli 2019
  • 8 reacties
  • 1253 Bekeken

Beste mensen,

Ik probeer inmiddels al 4 maanden mijn abonnement op te zeggen. Op 3 april 2019 heb ik telefonisch contact gehad en daarna een mail met de bevestiging van de opzegging. Nu 4 maanden later krijg ik nog steeds facturen, automatische incasso’s etc. etc. Omdat ik geëmigreerd ben is contact zoeken met T-mobile een behoorlijke uitdaging. Ik heb al aardig wat chatsessies erop zitten. Ik heb diverse mails van de chatmedewerkers gehad met de mededeling dat alles opgelost zou zijn. Zelfs eentje met: ik ga er persoonlijk voor zorgen dat je abonnement nu echt uit de lucht gaat.
Helaas......
Ik ben dus echt op zoek naar die ene slimmerik die mij kan helpen de automatische incasso’s stop te zetten en mijn nummer uit de lucht haalt. Ik ben zoals gezegd geëmigreerd en dat is de reden van opzegging.

Wie o wie kan mij echt helpen? Als iedereen zo zijn best doet dan moet er toch een reden zijn dat het niet lukt?

Zal hierbij even de kenmerken van de mails geven:
9001/43529680
9001/47871186
1522/47871186
1522/47961550

(ik heb trouwens ook alle chatsessies opgeslagen dus als daar nog behoefte aan is....)

Met vriendelijke groet,
Baris
icon

Beste antwoord door David 23 juli 2019, 15:17

Hoi Baris,

Ik zie in ons systeem terug dat mijn collega Desiree jou ondertussen al geholpen heeft en dit heeft opgelost! Dat is dus helemaal in orde gekomen uiteindelijk. Als je nog andere vragen hebt, dan horen we het graag vna je!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Baris,

Ik zie in ons systeem terug dat mijn collega Desiree jou ondertussen al geholpen heeft en dit heeft opgelost! Dat is dus helemaal in orde gekomen uiteindelijk. Als je nog andere vragen hebt, dan horen we het graag vna je!
Hoi David,

Helaas nog steeds niet opgelost! Al jouw collega's melden inderdaad heel enthousiast dat het is opgelost maar nee! Ik ben nog steeds in de lucht! Ook worden er nog steeds automatische incasso's van mijn rekening gehaald. Even eerlijk......dit is toch niet normaal? Ik ben vanaf 3 april al bezig met opzeggen! 3 april...
Dit kan toch niet zo moeilijk zijn? Ik word hier een beetje moedeloos van :-(

Ik ben geëmigreerd en zeg mijn contract op, dat heb ik ruim op tijd gedaan. Nu word ik gedwongen mijn energie in dit probleem te steken terwijl ik echt wel andere dingen te doen heb.

Ik als klant voldoe aan al jullie voorwaarden volgens mij hebben jullie ook een zorgplicht naar je klanten toe?

Telkens wordt mij in berichten verteld dat het is opgelost....het is NIET opgelost.

Graag een echte oplossing.

Met vriendelijke groet,
Baris
Reputatie 7
Badge +20
Hi Baris,

Geen zorgen! Ik heb je abonnement direct stopgezet en binnen 24 uur moet dit verwerkt zijn. De openstaande facturen zijn ook al gecrediteerd door mijn collega dus je zal ook niks hoeven te betalen. Laat je mij even weten of het is gelukt? Excuses voor hoe het is gelopen en als ik nog iets anders kan doen, laat het mij weten!
Hoi Hajar,

Helaas......niet gelukt. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Baris,

Ik zie inderdaad dat het niet is gelukt dus heb ik het direct nogmaals geprobeerd. Mocht het maandag nog steeds niet gelukt zijn dan ga ik dit doorzetten naar onze technische specialisten. Mijn oprechte excuses voor het ongemak!
Inmiddels ben ik op 3 september 5!!!!!! MAANDEN verder en de opzegging is nog steeds niet geregeld!
Alstublieft sluit me af, zet mijn automatische incasso stop! Dit is mijn laatste poging. Heb inmiddels consumentenbond aangeschreven over jullie wanbeleid!
Reputatie 5
Dat je zoveel geduld heb.

Ik zou de incasso blokkeren, een aangetekende brief sturen met de screenshots van hier en de chats met je abbo gegevens dat je de incasso hebt geblokkeerd en het abbo netjes hebt opgezegt volgens de regels en dat ze je niet meer moeten lastig vallen, neem tenminste aan dat je het abbo niet meer gebruikt.
En dan er niet meer aan denken, laat ze de boel maar blokkeren, incasso kosten maken, enz enz, je bent ten eerste toch niet hier en het is verspilde moeite.

Misschien dat @David of @Hajar het alsnog regelen als ze terug zijn van vakantie.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @baba 78,

Dat gaat inderdaad niet goed, het spijt me! Daarom gaf Hajar aan dat als het nog niet gelukt was op die betreffende maandag, dat ze het dan zou doorzetten naar onze specialisten.
Natuurlijk heb ik dat nu alsnog gedaan voor je, dus het ligt nu bij onze specialisten en die gaan het helemaal netjes voor jou oplossen!

Reageer