Beantwoord

Help met opzeggen aub !!

Help mij aub met het opzeggen van mijn abonnement. Dat lijkt welhaast onmogelijk bij T Mobile.
Afgelopen zaterdag in uw winkel in Apeldoorn geprobeerd mijn abonnement [privégegevens verwijderd door moderator] op te zeggen. De niet al te vriendelijke medewerker vertelde dat dat niet in de winkel kon, maar telefonisch moest gebeuren (in mijn ogen nogal vreemd). Omdat ik zelf doof ben bij thuiskomst gebeld door mijn man met de klantenservice. Na veel vijven en zessen blijkt dat onmogelijk door de telefoon te kunnen. Ik word (terug) verwezen naar de winkel !!

Daarna op de website een formulier gevonden om een abonnement op te zeggen. Inmiddels diverse keren ingevuld (op zaterdag en zondag werkte het formulier niet). Maandag de eerste keer rond 11.30 ingevuld en kreeg toen het 'verheugende' bericht "We hebben je verzoek ontvangen. We vinden het jammer dat je bij ons weggaat. Binnen 2 uur ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging.
Wil je meer weten over je opzegging? Bekijk de veelgestelde vragen op onze Community. Je kunt hier ook vragen stellen."

Een dag gewacht, maar nog steeds geen bevestiging. Vandaag wederom tweemaal formulier ingevuld en weer de mededeling 'over twee uur .....". Helaas ook nu tweemaal geen response.

Ik voel mij tamelijk machteloos en van het kastje naar de muur gestuurd. Wie o wie kan zorgen voor het opzeggen van het abonnement. Elke dag dat het langer duurt kost zo onnodig geld.

Hetty van 't Veen
icon

Beste antwoord door David 24 januari 2019, 11:43

Hi Hetty,

Jammer dat je ons gaat verlaten en dat het niet lekker loopt!

Ik zie inderdaad terug dat er geregeld contact is geweest en uiteindelijk is de opzegging gister verwerkt. Het is uiteindelijk dus gelukt!

Nog even ter info: Het is via alle kanalen mogelijk om op te zeggen, ook in de winkel en telefonisch. Het is opmerkelijk dat in de winkel is gezegd dat het daar niet kon. Aan de telefoon is aangegeven dat ze het konden regelen, maar er was wel toestemming nodig van de contractant. Dit heeft te maken met de wetgeving op privacy. In principe zou anders iedereen van alles kunnen regelen op andermans naam. Schijnbaar is er daarna opgehangen en daarom kon mijn collega het telefonisch niet verder oppakken. Gelukkig is het gister alsnog goedgekomen!

Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Hetty,

Jammer dat je ons gaat verlaten en dat het niet lekker loopt!

Ik zie inderdaad terug dat er geregeld contact is geweest en uiteindelijk is de opzegging gister verwerkt. Het is uiteindelijk dus gelukt!

Nog even ter info: Het is via alle kanalen mogelijk om op te zeggen, ook in de winkel en telefonisch. Het is opmerkelijk dat in de winkel is gezegd dat het daar niet kon. Aan de telefoon is aangegeven dat ze het konden regelen, maar er was wel toestemming nodig van de contractant. Dit heeft te maken met de wetgeving op privacy. In principe zou anders iedereen van alles kunnen regelen op andermans naam. Schijnbaar is er daarna opgehangen en daarom kon mijn collega het telefonisch niet verder oppakken. Gelukkig is het gister alsnog goedgekomen!

Als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten.
Zoals gisteren aan de (eindelijk een klantvriendelijke medewerkster getroffen die wel meedacht voor een oplossing) telefoon medegedeeld, lijkt het opzeggen via jullie website niet te werken. Ik heb het 4 maal geprobeerd, kreeg wel een mededeling dat er binnen 2 uur een bevestiging via de mail zou komen, maar er is nooit iets op die manier bevestigd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hetty,

Heb je de spambox al gecontroleerd? Je kunt hierin ook de toezegging en mijn bericht als bevestiging van opzegging aannemen. Dit is dus zeker geregeld, geen zorgen!
Niks in de SPAM box, niks in de Inbox.
De digitale opzegging functioneert gewoon niet.

(zoals gezegd, inmiddels wel - telefonisch - opgelost)

Reageer