Beantwoord

Hoe zit het met opzeggen van mijn abonnement?

Begin doorgestuurd bericht:

Geachte heer, mevrouw,

Waarom is deze opzegging niet doorgevoerd?

Probeer al diverse keren T-mobile telefonisch te bereiken. Helaas lukt dat niet. Dit is 1 van de reden waarom ik het abonnement wil beeindigen en jullie zijn behoorlijk prijzig. Er wordt €37,00 per maand ingehouden voor een sim only.

Ik wil graag overstappen naar een andere provider met een goedkoper abonnement incl. telefoon en nummerbehoud.

Ik zie graag uw reactie tegemoet,

Hoogachtend,
Mevrouw I.L. Hensing

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: Bas en Ingrid
Datum: 25-12-18 13:09 (GMT+01:00)
Aan:
Onderwerp: Opzegging van uw abonnement Tmobile

Verstuurd vanaf mijn iPad /

Begin doorgestuurd bericht:

Van: T-Mobile Datum: 27 september 2018 om 15:20:07 CESTAan: quintmax@casema.nlOnderwerp: Opzegging van uw abonnement
[img]//:0[/img] Beste mevrouw Hensing, Je hebt er kort geleden voor gekozen je abonnement bij T-Mobile op te zeggen. We vinden dit erg jammer. Daarom horen we graag van je waarom je jouw abonnement hebt opgezegd. Zou je hiervoor een vragenlijst willen invullen? Het kost maar een paar minuten en door de vragen in te vullen help je ons enorm. Start de vragenlijst Het onderzoek voeren we samen met onderzoeksbureau DataIM uit. Dit bureau gaat natuurlijk zorgvuldig en vertrouwelijk om met jouw gegevens. Bedankt voor de tijd dat je bij ons was, en alvast hartelijk bedankt voor het geven van je mening! Wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw als klant begroeten? Met vriendelijke groeten, T-Mobile Ref:TIeYhFUTAXGAZVragen of opmerkingen over de opzegging van je abonnement? Neem contact met ons op.

[img]//:0[/img] [img]//:0[/img] [img]//:0[/img]T-Mobile stuurt deze email via onderzoeksbureau DataIM.www.t-mobile.nl | Geen e-mail meer ontvangen van T-Mobile? Klik hier om je af te melden.

icon

Beste antwoord door Hajar 3 januari 2019, 15:51

Hi Ihensing,

Ik zie dat je een collega hebt gesproken. Zij belt jou maandag terug met een terugkoppeling. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Ihensing,

Ik zie dat je een collega hebt gesproken. Zij belt jou maandag terug met een terugkoppeling. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer