Beantwoord

Huawei mediapad T5 opzegbaar?

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hallo,

Vandaag heb ik bij het ophalen van mijn Samsung Galaxy s10 een aanbod gekregen in de T-Mobile winkel om bij mijn telefoon een Huawei Mediapad T5 te krijgen voor maar 10 euro extra per maand. Met wat lichtelijke impulsiviteit heb ik hem erbij genomen. Ik heb hem thuis bekeken, maar verder niks mee gedaan. De doos is dus wel uit het plastic gehaald, maar van binnen zit alles nog verpakt. Nu is mijn vraag: is het nog mogelijk om mijn tablet abonnement + de Huawei tablet op te zeggen? Ik zou hem kunnen retouren in originele staat alleen dan wel zonder het plastic om de doos. Ik zag in mijn contract dat ik herroepingsrecht heb van 15 dagen. Iemand die mijn vraag kan beantwoorden?

Groet,

Sabrina
icon

Beste antwoord door Hajar 19 maart 2019, 11:45

Hi Sabrina,

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Als je iets in een winkel koopt is er niet automatisch sprake van een bedenktijd en heb je geen recht op ruilen/geld terug als een product niet bevalt. Dat geldt alleen als je iets online of aan de telefoon koopt. Op deze pagina kun je daar ook meer over lezen. Je zou eventueel langs de shop kunnen gaan, kijken of ze daar met je mee kunnen denken, maar voor een aankoop in de winkel geldt geen bedenktijd.

Ik hoop dat je in ieder geval plezier van je abonnement zult hebben. Als ik iets anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Sabrina,

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over. Als je iets in een winkel koopt is er niet automatisch sprake van een bedenktijd en heb je geen recht op ruilen/geld terug als een product niet bevalt. Dat geldt alleen als je iets online of aan de telefoon koopt. Op deze pagina kun je daar ook meer over lezen. Je zou eventueel langs de shop kunnen gaan, kijken of ze daar met je mee kunnen denken, maar voor een aankoop in de winkel geldt geen bedenktijd.

Ik hoop dat je in ieder geval plezier van je abonnement zult hebben. Als ik iets anders voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer