Sticky

Ik verhuis naar het buitenland, hoe zit het met mijn abonnement?

• 24 september 2016
  • 0 reacties
  • 8766 Bekeken

Reputatie 6
Wanneer je verhuist naar het buitenland dan wil je natuurlijk ook een abonnement in dat betreffende land afsluiten. Je wilt natuurlijk geen dubbele kosten dus er zijn enkele mogelijkheden om het contract te beëindigen cq om te zetten.

Wanneer je verhuist naar een land waar T-Mobile ook actief is, dan is het mogelijk je contract over te laten sluiten. Zo heb je geen dubbele kosten en kun je gewoon gebruik maken van een abonnement aldaar te kiezen.

In de volgende landen is het mogelijk het contract over te sluiten:

code:
Duitsland
Oostenrijk
Hongarije
Polen
Kroatië
Slowakije
Macedonië
Tsjechië
Montenegro
Verenigde Staten
Verenigd Koninkrijk (via Everything Everywhere)

Ik verhuis naar een ander land, wat nu?

* Je draagt je abonnement over naar iemand anders die wel in Nederland blijft wonen.

*Je koopt je contract af. Hiermee dien je je toestel wel meteen af te betalen en eventuele kosten voor je abonnement dien je ook in één keer te betalen. Het beste kun je dan contact opnemen met de Klantenservice, zij maken dan een berekening voor je.

*Je behoudt je contract en maakt er gebruik van in het buitenland, zolang deze nog loopt. Let wel, hiermee kun je dan wel hoge kosten maken ivm roaming. Dit wordt dan ook niet aangeraden.

Waar moet ik veder op letten wanneer ik gebruik wil maken van de overstapmogelijkheid?

Wanneer je verhuist naar een land waarin T-Mobile actief is, dien je het volgende te doen.

Je sluit een contract af in het desbetreffende land, met uiteraard de voorwaarden geldend in dat land. Vervolgens wordt het contract in Nederland opgezegd. Houd er wel rekening mee dat je minimaal 30 dagen voor emigratie dient aan te geven dat je gaat emigreren. Als de emigratie binnen 30 dagen plaatsvindt, gelden de normale procedures voor het opzeggen van een abonnement.

Wanneer je desondanks toch nog vragen hebt over wat te doen bij een verhuizing naar het buitenland, schroom dan niet om een topic te openen op het forum.

This topic has been closed for comments