ik wil een product retourneren, hoe gaat dit nu ivm corona?

• 11 april 2020
  • 9 reacties
  • 296 Bekeken

hoi,

ik heb vorige week zaterdag wat losse producten gekocht in een tmobile winkel. het gaat om 2 screenprotectors en een schoonmaaksetje voor in totaal ruim 40 euro.

ik wil dit retourneren, hoe gaat dit in zijn werk i.v.m. corona? (tmobile winkels nemen geen contant geld aan en kunnen mij dus ook niet terugbetalen als ik naar een tmobile winkel ga om het te retourneren.

NB: ik had hier 5 dagen geleden al over gebeld met tmobile en werd na erg lang wachten geadviseerd om een retourformulier in te vullen. dat heb ik gedaan, al lijkt een retourformulier alleen geschikt voor het opzeggen van een abonnement of telefoon die je net hebt aangeschaft. ik heb via email bericht ontvangen dat het formulier goed is ontvangen maar daarna blijft het weer erg labg stil.

aangezien je een aankoop binnen een bepaalde tijd moet retourneren is het toch raar dat dit allemaal zooooo lang duurt.

ik vraag mij af of ik wel goed geinformeerd ben door tmobile dat ik een retourformulier moest invullen, klopt dat wel?? 

graag vandaag een reactie zodat ik indien nodig nog langs een tmobile winkel kan gaan als dat nodig is om mijn aankoopbedrag terug te krijgen. 

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @evl1973 

Op deze pagina lees je meer informatie over het retourneren van accessoires.

https://accessoires.t-mobile.nl/retour-informatie

Bedankt waggas voor het toesturen van de link!

Maar helaas is ook dit niet de manier waarop ik mijn aankoop kan retourneren. Ik krijg nu via email te horen dat dit formulier alleen bedoeld is voor online aankopen. Voor winkel aankopen moet je naar de winkel. Maar 1,5 week geleden kreeg ik te horen dat dat niet kan i.v.m. Corona (geen cash betalingen, alleen pin wordt geaccepteerd). 

Blijkbaar weten de T-mobile medewerkers ook niet hoe het moet. Toch vreemd aangezien ik vast niet de enige ben die een (winkel) aankoop wil retourneren. T-Mobile moet dan toch weten hoe dit werkt? 

Erg vreemd allemaal, en het kost nog eens erg veel tijd ook. 

Dus T-mobile, zorg er svp voor dat jullie site wordt verbeterd en er duidelijke informatie komt te staan hoe je iets kan retourneren in Corona tijd. Zo moeilijk kan en mag dat niet zijn! 

en nog even ter verduidelijking: 

Op T-mobile website vind je alleen dit retourformulier: 

https://www.t-mobile.nl/retourformulier

Daar mist de optie om een accesoirce te retourneren.. 

Dit moet echt anders T-mobile.. Ik had dit graag gemaild naar de klantenservice, maar contactinformatie is gewoon NIET vindbaar op de website. De enige manier is via dit forum. 

Ik hou hier geen goed gevoel aan over, de klantenservice is er niet beter op geworden. Het wordt bewust moeilijk gemaakt om contact op te nemen, dat komt niet klantvriendelijk over. 

Reputatie 6
Badge +4

Hi @evl1973 

Bedankt voor het delen van jouw ervaring en jouw feedback, dat waarderen we enorm! Hier kan ik je niet direct een oplossing voor geven, maar ik zoek dit graag tot de bodem voor je uit! :smile: Door de aangepaste maatregelen moeten vaak even passen en meten en kunnen we vast en zeker wat creatiever omgaan met bepaalde situaties. Ik kan niet goed uit je bericht halen of je daadwerkelijk bij een van onze T-Shop bent geweest, mocht je dit al hebben gedaan ben ik benieuwd welke dat is geweest! Laat je het even weten? 

fijn dat je uitzoekt hoe ik het kan retourneren. 

en ja, ik heb het in een winkel gekocht. 

eerst werd dus aan mij gemeld dat ik dit niet in de winkel kan retourneren  en ik een retourformulier moet versturen. na 2 verschillende formulieren te hebben verstuurd krijg ik zojuist een reactie per mail dat dit ook niet correct is, en wordt ik weer verwezen naar de winkel..

voordat ik naar de winkel ga krijg ik graag eerst de bevestiging dat dit de juiste manier is. dit alles kost me al veel te veel tijd zo.

ik hoor het graag zo snel mogelijk.

bedankt

Reputatie 6
Badge +4

Hi @evl1973 

Graag hoor ik nog van je om welke T-Shop het gaat waar je jouw artikelen wilde retourneren, ik neem graag contact op met ze! :smile:

Het gaat om de winkel in Veenendaal 

Voor de duidelijkheid, ik heb zelf nog geen contact gehad met de winkel over het retourneren van mijn aankoop, aangezien ik telefonisch geinformeerd was dat retourneren via een formulier moest gaan, en niet in de winkel kon. 

Maar als je kan verifieren dat het nu toch wel in de winkel kan, graag. Als ik het op tijd hoor, dan kan ik vanmiddag naar de winkel toe gaan om het te regelen. 

Ik hoor het dus graag, 

bedankt

Zojuist naar de winkel gegaan, maar het lukte de medewerker niet om mij terug te betalen. Ik werd gevraagd om zaterdag nog een keer terug te komen want blijkbaar moet de manager aanwezig zijn om het te regelen.. 

Fijn, weer een uur voor niks bezig geweest om dit te regelen.. en nu maar hopen dat het zaterdag wel lukt. 

Waar kan ik een klachtenformulier vinden?

Reputatie 6
Badge +4

Hi @evl1973 

Goed om te zien dat je zelf al actie hebt ondernomen! Excuses voor het ongemak in deze bijzondere tijd, we proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn maar de omstandigheden laten het niet altijd toe. Ik ben er van overtuigd dat het zaterdag gaat lukken wanneer de manager aanwezig is. Mocht dit nou niet zo zijn, laat je het mij dan weten? Dit gaat hoe dan ook goed komen! :smile:

Een klacht kun je indienen op de manier die voor jou het prettigst is, dat mag dus ook hier op de community! Wanneer je dit toch liever op een andere manier doet, hebben we op deze pagina alle contactmogelijkheden op een rijtje gezet. Wil je toch graag een brief naar ons sturen? Ons postadres is T-Mobile Klantenservice BV, Postbus 16272, 2500 BG Den Haag

Reageer