Beantwoord

Ik wil mij abonnement annuleren

Hallo,

IK WIL mij Abonament annuleren (24 maanden )want ik betaal veel te veel . IK heb een maand geleden mij abonament gekozen . , precies 2 juli .Mij eerste factuur is 71.50 euro !! Het is te veel ! IK wist niet dat ik moet toestelbetaling dus (44 plus 18 € toestel)Kan ik ? WAT ik kan nu doen ?? IK ben blij niet met T mobile 😞
icon

Beste antwoord door Jordy01 22 juli 2014, 13:19

Goedemiddag annuleren,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Uit het systeem begrijp ik dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat zij je van een heldere uitleg hebben voorzien. Op deze pagina vind je nog meer informatie over je eerste factuur.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3
Goedemiddag annuleren,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Uit het systeem begrijp ik dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat zij je van een heldere uitleg hebben voorzien. Op deze pagina vind je nog meer informatie over je eerste factuur.
Goedenavond. Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan iemand mij daarbij helpen?
[Privégegevens verwijderd door moderator]
Reputatie 7
Badge +20
Hi William,

Je hebt in dit topic al een reactie ontvangen over het annuleren van jouw order. Je hoeft hier niet iedere keer in een ander topic over te reageren, check ook onze huisregels. Ik heb ook de privégegevens uit jouw reactie verwijderd. Houd er rekening mee dat dit een openbare Community is en iedereen dus mee kan lezen.

Aangezien dit topic bijna 5 jaar oud is gaat dit topic op slot. Je kunt, indien nodig, op het andere topic reageren.