Beantwoord

Ik wil mijn bestelling annuleren


Goedemorgen .

ik heb online een bestelling gedaan van de iPhone xr 64GB. Ik zou graag deze bestelling willen annuleren ik heb nog niks betaald en ontvangen. Ik moest alleen de telefoon ophalen als hij binnen in de winkel is.

ik wil graag deze bestelling annuleren
icon

Beste antwoord door CrisTien 5 november 2018, 11:13

Goedemorgen @Airwave wat jammer, heb je iets anders op het oog?
je kan hier lezen wat je moet doen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @Airwave wat jammer, heb je iets anders op het oog?
je kan hier lezen wat je moet doen.
Goedemorgen,


daar word ik doorverwezen naar de klantenservice zouden jullie niet de bestelling kunnen annuleren

Met vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Kan ik hem annuleren?

  • Was afgesproken dat je je bestelling ophaalt in een T-Mobile winkel?
  • Dan kun je je bestelling via onze Klantenservice of in de T-Mobile winkel zelf annuleren.
  • Ontvang je helemaal niets?
  • Als je hebt verlengd met Sim Only, of een bundel hebt genomen en toch wil annuleren, neem dan contact op met de Klantenservice
Reputatie 7
Badge +19
Hi Airwave,

Ik zie dat Cristien je al meer informatie had gegeven over de procedure. Ik heb het verder opgepakt en heb bij deze je bestelling geannuleerd. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂

Reageer