Beantwoord

Iphone 11 retourneren (in winkel gekocht)

• 26 november 2019
  • 4 reacties
  • 468 Bekeken

Hi ik heb gisteren in de winkel mijn abonnement verleent bij T-Mobile shop en een nieuw toestel erbij genomen de iphone 11. Helaas ben ik niet tevreden met het toestel met name de camera en het gemis van een homeknop.

Mijn nieuwe abonnement begint pas 20 december, ik wil heel graag het toestel retourneren en eigenlijk ruilen voor een iphone 8 plus. Is dit mogelijk?? of is retourneren niet mogelijk en ben ik nu veplicht nog 2jaar voor dit toestel te betalen.

icon

Beste antwoord door Evy 27 november 2019, 12:24

Hi @Aya La 

Geen zorgen! Op het moment je een nieuw toestel aanschaft met toestelkrediet, heb je 15 dagen bedenktijd. Op deze pagina vind je alle informatie voor het retourneren van een bestelling en kun je heel gemakkelijk de stappen volgen. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Aya La 

Als ik het goed heb, heb je 14 dagen de tijd om je te bedenken dus je kan gewoon met het toestel en aankoopbewijs naar de TM shop die kunnen je hiermee verder helpen.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Aya La 

Geen zorgen! Op het moment je een nieuw toestel aanschaft met toestelkrediet, heb je 15 dagen bedenktijd. Op deze pagina vind je alle informatie voor het retourneren van een bestelling en kun je heel gemakkelijk de stappen volgen. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Hihi volgens mij is het niet echt gelukt.. heb het formulier ingevuld en vervolgens een mail ontvangen dat ik de zoek mijn iphone functie moet uitzetten en dat heb ik vervolgens gedaan. Voor de rest niets meer gehoord...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Aya La 

Heb je nadat je de iPhone zoekfunctie hebt uitgezet opnieuw de formulier ingevuld? Het zou dan moeten werken. Laat je even weten of het is gelukt?

Reageer