Beantwoord

Klacht n.a.v. bestelling Galaxy S7 Edge

• 25 november 2016
  • 3 reacties
  • 243 Bekeken

Best lezer,

Al sinds ik mijn eerst mobiel in mijn handen gedrukt kreeg, ben ik klant bij T-Mobile. Echter, ik ben nog nooit zo ontevreden geweest over de afhandeling van een probleem als momenteel.

Ik wilde gebruik maken van de nieuwe actie met de Samsung Galaxy S7 edge voor 35 p/m en 165eu bijbetaling. Ik wilde het abonnement verlengen maar in plaats daarvan werd mij door de klantenservice aangeraden om een nieuwe abonnement aan te vragen met nummerbehoud zodat er geen contractsovername hoeft plaats te vinden (oude abbo staat onder naam van mijn zus). Goed geholpen telefonisch en aanmelding was telefonisch gedaan. Ik zou de telefoon waarschijnlijk morgen ontvangen en uiterlijk overmorgen.

Ik krijg een bevestigingsemail en ik kan de bijbetaling van 165 eu doen via iDeal. En zo geschiedde het. Vanaf hier ging het mis. Ik krijg geen verdere mails na de betaling van AMP over de levering en ik bel hier een aantal keer over. Niks aan de hand werd mij steeds gezegd ik zou uiterlijk dezelfde dag bericht per mail kijken. Dit een keer of drie/vier. Na de zoveelste belletje waarbij mijn probleem totaal niet serieus wordt genomen door jullie medewerkers, besluit ik het maar te annuleren ondanks dat ik het toestel en abonnement graag wil. Ik zou binnen 15 min een bevestiging krijgen van de annuleren. U kunt het raden.. Niets ontvangen, dus ik besluit maar weer te bellen. Niets bekend van een annulering en de order zou "vast" staan. Ik moet voor onbepaalde tijd wachten tot het opgelost wordt.

Ik kan niet annuleren, ik kan geen toestel of simkaart ontvangen, ik kan niemand spreken die mij verder kan helpen, ik kan mijn betaalde bedrag niet terugkrijgen en mij kan niet tegemoet worden gekomen in kosten of iets dergelijks. Het enige wat wel goed ging was de betaling via iDeal..

Eindstand; ik moet afwachten zonder dat ik weet waarop en hoelang dit gaat duren. 165 euro armer en enorm teleurgesteld en boos. Lijkt allemaal op een slechte grap dit.

Ik hoop dat via deze weg mijn klacht wel serieus genomen wordt en dat mij een passende oplossing wordt geboden.

Met vriendelijke groet,

M. Sarti
icon

Beste antwoord door Sam- 26 november 2016, 12:45

Hallo Sarti,

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Dit is niet de normale gang van zaken, dus moeten we dit zo snel mogelijk voor je oplossen.

Wij kunnen de bestelling niet voor je annuleren, dus heb ik contact opgenomen met de afdeling vernieuwingen om dit voor je in orde te maken. Zij gaan contact met je opnemen om alles te bespreken en in orde te maken. Sorry dat het allemaal zo moeizaam is gegaan, maar we gaan ons best doen om dit zo snel en correct mogelijk voor je op te lossen Sarti!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Sarti,

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Dit is niet de normale gang van zaken, dus moeten we dit zo snel mogelijk voor je oplossen.

Wij kunnen de bestelling niet voor je annuleren, dus heb ik contact opgenomen met de afdeling vernieuwingen om dit voor je in orde te maken. Zij gaan contact met je opnemen om alles te bespreken en in orde te maken. Sorry dat het allemaal zo moeizaam is gegaan, maar we gaan ons best doen om dit zo snel en correct mogelijk voor je op te lossen Sarti!
Telefoon inmiddels paar dagen binnen. Prachtig toestel, erg blij mee en compensatie ontvangen voor alle gedoe. Bedankt voor de goede oplossing, T-Mobile! Groeten Sarti
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Sarti,

Goed om te horen dat jullie er uiteindelijk samen uit zijn gekomen. Bedankt voor je geduld en bedankt voor je terugkoppeling!

Hopelijk tot snel weer op het forum. 🙂

Reageer