Beantwoord

Mijn contract bij T-mobile, ZONDER MIJN TOESTEMMING was verlengd

• 13 augustus 2019
  • 23 reacties
  • 1333 Bekeken

Beste,

Bevestiging van mij opzeggingsverzoek
Beste meneer Uthman,
Je hebt ons laten weten dat je jouw T-Mobile abonnement wilt opzeggen. We vinden dit echt heel jammer, maar natuurlijk respecteren we je besluit.
Hierbij bevestigen we dat jouw T-Mobile contract met mobiel nummer [verwijderd door moderator] door ons wordt stopgezet op 11 augustus 2019.

Mij mobile is nog steeds actief, hoe kan dat?
Ik vraag u vriendelijk om mijn contract zo snel mogelijk wordt beeindigd, anders ga ik met mijn klacht naar de advocaat/ de rechter. Ik vertrouw erop dat het niet zo ver hoeft te komen.

Wat een slechte service om zo met klanten om te gaan!

Zana Uthman.
icon

Beste antwoord door David 19 augustus 2019, 14:09

@ZanaUthman,

Niet heel vriendelijk, iemand willen laten ontslaan die je wilt helpen met jouw probleem. Ik geef je hierbij sowieso een waarschuwing voor jouw gedrag hier op de Community, want meerdere huisregels zijn al genegeerd. Het is niet nodig om respectloos naar anderen hier op de Community te zijn (klant én medewerker), je topic te bumpen en nietszeggende reacties te plaatsen, zoals 'De wet is bedoeld voor leugenaars en dieven'... Bij eventuele toekomstige berichten verwachten we dan ook dat deze voldoen aan onze huisregels, zo niet zal je toegang tot onze community worden geblokkeerd.

Ik zie dat je eergisteren ook al telefonisch contact hebt opgenomen en dat mijn collega dit verder voor je heeft opgepakt. De opzegging wordt op dit moment verwerkt, dus dat gaat in orde komen. Aangezien dit al wordt opgepakt kunnen wij op het moment niet iets anders doen om het opzeggen sneller te laten verlopen. Als blijkt dat de factuur van augustus onterecht is zal dit ook worden gecorrigeerd. Houd er wel rekening mee dat bij gebruik van het abonnement een (volledige) correctie niet vanzelfsprekend is.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het van je, maar zoals aangegeven dan wel op een dusdanige manier dat het in overeenstemming met onze huisregels is.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

23 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Zou wel even je telefoonnummer vanwege privacy weghalen.
Niet zo netjes van tmobile.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ZanaUthman ,

Gelukkig is jouw abonnement niet verlengd, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken! Het contract staat nog steeds op einddatum 9 juli 2019.

Dat het contract nog doorloopt terwijl je deze al hebt opgezegd, is natuurlijk niet de bedoeling. Wil je dat ik het abonnement per direct stopzet? Het gaat dan om het nummer wat eindigt op -690, klopt dat?

Ik hoor het graag van je!
Hi Jaimy,

Klopt, het nummer eindigt op (-690), Ja graag per direct stopzetten.

Graag mij nieuwe factuur van 9 augustus 2019 annuleren.

Bedankt,

Zana.
Hi Jaimy,

Klopt, het nummer eindigt op (-690), Ja graag mij contract per direct stopzetten.

Graag mij nieuwe factuur van 9 augustus 2019 annuleren. Ik wil geen nieuwe abonnement).

Bedankt,

Zana.
Ik ga klachten indienen, zij moeten jou ontslaan.
Reputatie 7
Badge +20
@ZanaUthman Pardon? @Jaimy Is er mee bezig en je bent niet de enigste klant.
Gewoon even afwachten, het komt heus wel goed. Van een beetje vriendelijkheid is nog nooit iemand dood gegaan en je bereikt er zoveel meer mee!
Groetjes en fijne avond.
Per direct
Reputatie 7
Badge +5
Welkom op de T-Mobile Community. Een klant helpt klant forum, waarbij klanten elkaar helpen. Een forum waar webcare meeleest en waar nodig reageert. Zo ook in jouw topic. Daarbij is @Jaimy afhankelijk van 1. Jouw antwoord, 2. drukte en 3. De mogelijkheden om dingen voor jou te regelen. Een forum is daarbij nooit een medium voor dringende zaken. Wil je het direct geregeld hebben, dan kun je beter een directer kanaal kiezen, zoals de telefonische klantenservice en de chat. Daar kunnen dingen gelijk afgestemd en geregeld worden.

Jaimy kennende is ze er al lang mee bezig en zorgt ze voor een nette oplossing als er een keer iets onverhoopt mis gaat. Mocht je niet willen wachten raad ik je aan om de eerdergenoemde kanalen te raadplegen. Zoals @CrisTien al aangaf kan een beetje vriendelijkheid geen kwaad. Ook voor jezelf.
ik heb een klacht ingediend.
Ik ga klacht indienen door FNV tegen t mobile.
Reputatie 5
Zozo, de FNV nog wel,🙄 ga je met een actie T-Shirt voor de deur staan.🤭🤭

Maar even gedult is niet je sterkste kant, slechte eigenschap voor jezelf, maakt het leven zo rusteloos.🥺😳
gelukkig ben ik niet een dief of een leugenaar
Reputatie 7
Badge +18
gelukkig ben ik niet een dief of een leugenaar

Dat klopt maar je bent wel een beetje opgewonden standje. Je maakt een hoop heisa over iets dat Jaimy gewoon voor je op gaat lossen.
De wet is bedoeld voor dieven en leugenaars
Reputatie 7
Badge +5
edit: laat maar ...
Reputatie 7
Badge +20
@ZanaUthman Je moet nu echt ophouden met beledigen want dit loopt de spuigaten uit.
Hou je aan de Forumregels en stop met het jezelf zo moeilijk maken.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je komt mij over als een peuter en je zet jezelf behoorlijk voor joker.
Gegroet en veel plezier bij het FNV.
Ik heb drie keer mijn contract/abonnement stopgezegd (4,2 en 1 maand geleden), dit geldt ook voor de doorlopend optie. Maar helaas gebeurt niks. Elke keer was een foutje bij T mobile klantenservice. Ik hoop dat dit is de laatste brief van mij wat dat betreft, dus T mobile gaat gelijk mij mobile nummer en internet deactiveren. Blijft u onterecht geld afschrijven, dan dien ik hierover een klacht in bij ConsuWijzer. Dit is slecht voor T Mobile reputatie. Ik hoop dat alles duidelijk voor je is.

De wet is bedoeld voor leugenaars en dieven.
Reputatie 5
Tja, maar niet voor fouten die opgelost gaan worden, wel weer voor valse beschuldigingen, dus succes ermee.

Tipje, denk aan je hart, je bloeddruk loopt zo aardig op.😉
De wet is bedoeld voor leugenaars en dieven.
Reputatie 7
Badge +20
@ZanaUthman,

Niet heel vriendelijk, iemand willen laten ontslaan die je wilt helpen met jouw probleem. Ik geef je hierbij sowieso een waarschuwing voor jouw gedrag hier op de Community, want meerdere huisregels zijn al genegeerd. Het is niet nodig om respectloos naar anderen hier op de Community te zijn (klant én medewerker), je topic te bumpen en nietszeggende reacties te plaatsen, zoals 'De wet is bedoeld voor leugenaars en dieven'... Bij eventuele toekomstige berichten verwachten we dan ook dat deze voldoen aan onze huisregels, zo niet zal je toegang tot onze community worden geblokkeerd.

Ik zie dat je eergisteren ook al telefonisch contact hebt opgenomen en dat mijn collega dit verder voor je heeft opgepakt. De opzegging wordt op dit moment verwerkt, dus dat gaat in orde komen. Aangezien dit al wordt opgepakt kunnen wij op het moment niet iets anders doen om het opzeggen sneller te laten verlopen. Als blijkt dat de factuur van augustus onterecht is zal dit ook worden gecorrigeerd. Houd er wel rekening mee dat bij gebruik van het abonnement een (volledige) correctie niet vanzelfsprekend is.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen we het van je, maar zoals aangegeven dan wel op een dusdanige manier dat het in overeenstemming met onze huisregels is.
Wie heeft mijn factuur (van 9 aug 2019) betaald?

Ik had mijn rekening geblokkeerd, sinds een aantal dagen is het niet meer mogelijk voor T mobile om via automatische incasso bedragen af te halen van mijn rekening.
De wet is bedoeld voor dieven en leugenaars.
Reputatie 7
Badge +20
Helaas blijf je doorgaan met dezelfde nietszeggende reacties @ZanaUthman. Zoals aangegeven is de toegang tot onze Community bij deze geblokkeerd. Je kunt via andere kanalen contact opnemen met de klantenservice.

Dit topic gaat op slot.