Beantwoord

Mobiel abonnement afkopen

• 23 mei 2020
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Goedemiddag,

Ik wil graag mijn mobiele abonnement eerder stopzetten omdat ik nauwelijks meer gebruik maak van de minuten en gb's die ik nu heb. En ik ergens anders veel voordeliger kan afsluiten zag ik.

Maar ik vroeg mij wat precies de regels een voorwaarden zijn voor het afkopen van een abonnement. Ik kan dat helaas nergens vinden op de website.

kan iemand me daar misschien wat meer informatie over geven?

Mijn sim-only contract loopt nog tot 4 oktober 2020. En ik betaal ongeveer 22 euro per maand. Wat zouden dan de kosten worden voor afkopen?

Alvast hartelijk voor het beantwoorden

Mvg,

Delano

icon

Beste antwoord door Folkert 23 mei 2020, 17:37

Beste @Donchester 

Afkopen kost je €13,50 keer het aantal resterende maanden. (prijs van de laagste maandbundel). Je nummer wordt omgezet naar prepaid zodat je het mee kan nemen naar een andere provider.

Als je nu een Go Sim Only hebt kun je ook gewoon bijstellen naar beneden zonder over te stappen als T-Mobile je verder goed bevalt. Go is maandelijks aanpasbaar, naar boven en beneden.

Mocht je ondanks dat toch willen afkopen dan even wachten tot er een community moderator reageert die het voor je in orde gaat maken. Naar verwachting is dat a.s. maandag.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Donchester 

Afkopen kost je €13,50 keer het aantal resterende maanden. (prijs van de laagste maandbundel). Je nummer wordt omgezet naar prepaid zodat je het mee kan nemen naar een andere provider.

Als je nu een Go Sim Only hebt kun je ook gewoon bijstellen naar beneden zonder over te stappen als T-Mobile je verder goed bevalt. Go is maandelijks aanpasbaar, naar boven en beneden.

Mocht je ondanks dat toch willen afkopen dan even wachten tot er een community moderator reageert die het voor je in orde gaat maken. Naar verwachting is dat a.s. maandag.

Groet, Folkert

Bedankt voor het antwoord. 

Ik heb een Go abonnement en die zou ik nog kunnen verlagen. Maar dan kom ik uit op 19,50 per maand.

Wat dat betreft is de 13,50 dan aantrekkelijker. Maar ik ga het allemaal nog even bekijken.

Fijne avond

Reputatie 7
Badge +18

Graag gedaan!

Op https://www.t-mobile.nl/my/abonnement/wijzigen#selecteren kun je zien welke mogelijkheden er zijn qua data, minuten en wat je dat gaat kosten. Wijzigingen gaan direct in en worden naar rato verrekend. Na 1 maand kun je weer een wijziging doorvoeren.

Fijn weekend!

Reageer