Beantwoord

My t-mobile website en app niet up-to-date m.b.t. status abonnement (opgezegd)

• 18 februari 2021
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Beste(n),

Per januari heb ik mijn SIM only abonnement bij t-mobile opgezegd. Ik heb daar ook een bevestiging van. Als ik echter in de app of op de website kijk staat daar dat 15 maart mijn internettegoed weer wordt aangevuld en er is geen spoor van de opzegging te vinden. Ik vind dat een erg vreemde zaak.

Aan niets is te zien dat mijn abonnement ophoudt, behalve dus de e-mail. Ik vind dit behoorlijk amateuristisch overkomen. Kan My T-mobile niet zo worden aangepast dat de informatie daarop klopt?

icon

Beste antwoord door CrisTien 18 februari 2021, 18:59

Hallo @sandokanfirst  Heb je er ook rekening mee gehouden dat je een maand opzegtermijn hebt? Als het niet klopt moet je wachten op de hulp van de moderators, de moderators kunnen je verder helpen. Ook kan je even bellen als dat beter uitkomt.

Die tekst inloggen is om in te loggen in je account (staat ook op een regel hoger dan de community. 
MVG.Cristien

Bekijk origineel

3 reacties

Ook irritant is trouwens dat in de community de tekst inloggen blijft staan als je al ingelogd bent. Kan dat misschien ook aangepast worden?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @sandokanfirst  Heb je er ook rekening mee gehouden dat je een maand opzegtermijn hebt? Als het niet klopt moet je wachten op de hulp van de moderators, de moderators kunnen je verder helpen. Ook kan je even bellen als dat beter uitkomt.

Die tekst inloggen is om in te loggen in je account (staat ook op een regel hoger dan de community. 
MVG.Cristien

Hallo @sandokanfirst  Heb je er ook rekening mee gehouden dat je een maand opzegtermijn hebt? ...

MVG.Cristien

@CrisTien Dank voor je reactie. Ik heb zeker rekening gehouden met de maand opzegtermijn. Volgens de e-mail die  ik ter bevestiging van t-mobile heb gekregen wordt het contract per morgen beëindigd: “Je T-Mobile abonnement met telefoonnummer 0XXXXXXXXX worden (sic!) beëindigd per 19 februari 2021 Je mobiele nummer vervalt ook op deze datum”.

Wat je zegt over ingelogd zijn, klopt niet, althans niet in mijn geval. Ik ben ingelogd op my t-mobile, zie plaatje, en ga dan naar de community waarop ik ook ingelogd ben (zie tweede plaatje). En er blijft INLOGGEN staan. Er gebeurt ook niets als ik erop klik. Logisch, want de link achter INLOGGEN verwijst naar de community: https://community.t-mobile.nl/ssoproxy/login?ssoType=token

Reageer