Beantwoord

Na 5 weken nog geen retourbetaling ontvangen

• 3 juni 2019
  • 3 reacties
  • 510 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb op 24 april mijn bestelling geannuleerd. Ik had 269,69 betaald voor een telefoon. 20 mei gebeld omdat ik mijn geld niet teruggestort heb gekregen. De telefonist zou zorgen dat het geld teruggeboekt werd binnen twee weken. Dat is niet gebeurd. Vandaag nogmaals gebeld, ik werd in de wacht gezet en na 20 min zei de computer dat ik het opnieuw moest proberen. Dus nog een keer gebeld. Ik kreeg een man aan de lijn die één en ander uit zou zoeken en mij voor vijven terug zou bellen. Dat is niet gebeurd. Ik ben in totaal meer dan een uur kwijt geweest aan bellen met de (betaalde!) Klantenservice-lijn. Mijn vraag lijkt mij duidelijk, wanneer krijg ik mijn geld terug??
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 juni 2019, 14:20

Hoi C.H.,

Oef, dat moet natuurlijk snel opgelost worden. Ik duik graag voor jou in ons systeem om te kijken waar het misgaat en om te zorgen dat dit snel wordt opgepakt!

Daartoe heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Met die gegevens ga ik dan voor je aan de slag.

Dankejwel alvast en laat het me weten zodra je het berichtje verstuurd hebt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi C.H.,

Oef, dat moet natuurlijk snel opgelost worden. Ik duik graag voor jou in ons systeem om te kijken waar het misgaat en om te zorgen dat dit snel wordt opgepakt!

Daartoe heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Met die gegevens ga ik dan voor je aan de slag.

Dankejwel alvast en laat het me weten zodra je het berichtje verstuurd hebt!
Hoi Jaimy, het bedrag is vandaag teruggestort. Goed om te weten dat je ook via de community problemen kunt melden, zal me voor een eventuele volgende keer veel ergenissen schelen.
Reputatie 7
Badge +19
Oh wat fijn zeg!! Gelukkig is het opgelost.

En jazeker, je kan hier altijd terecht. 😄

Reageer