Beantwoord

Na annulering nog steeds een abonnement

  • 11 januari 2018
  • 1 reactie
  • 237 Bekeken

Hoe kan het dat ik 3 keer een medewerker aan de telefoon heb gehad en drie keer een annulering van een abonnement die in de winkel door een fout is afgesloten.(zonder toestemming btw.!) Nog steeds niet is door gevoerd.??? Ik zit dus aan iets vast zonder dat ik dat wil en kan nu dus ook niet verlengen!!!!!! Kan iemand mij helpen????
icon

Beste antwoord door Jaimy 12 januari 2018, 15:27

Hoi Sicario,

Oh nee! Je wilt natuurlijk wel bij ons verlengen en dat gun ik je natuurlijk ook van harte!

Ik zie inderdaad dat de bestelling wel geannuleerd is, maar dat deze blijft hangen in het systeem. Dit probleem is bij ons bekend en inmiddels opgelost, maar bij jou is dit dus nog niet opgepakt. Ik heb meteen een bericht gestuurd naar onze IT-specialisten, zodat zij dit kunnen corrigeren! Dit zal binnen ongeveer 72 uur worden opgepakt (weekend wordt niet meegerekend). Daarna zou alles weer moeten werken.

Laat je het weten zodra het je weer lukt om een nieuwe bestelling te plaatsen?

Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sicario,

Oh nee! Je wilt natuurlijk wel bij ons verlengen en dat gun ik je natuurlijk ook van harte!

Ik zie inderdaad dat de bestelling wel geannuleerd is, maar dat deze blijft hangen in het systeem. Dit probleem is bij ons bekend en inmiddels opgelost, maar bij jou is dit dus nog niet opgepakt. Ik heb meteen een bericht gestuurd naar onze IT-specialisten, zodat zij dit kunnen corrigeren! Dit zal binnen ongeveer 72 uur worden opgepakt (weekend wordt niet meegerekend). Daarna zou alles weer moeten werken.

Laat je het weten zodra het je weer lukt om een nieuwe bestelling te plaatsen?

Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!

Reageer