Beantwoord

Nieuw abonnement opzeggen.

Ik heb vandaag een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Met een toestel erbij (iPhone 8 Plus).
Ik vroeg mij af hoe het zit met mijn 2 weken bedenktijd. Aangezien ik zag dat jullie (t-mobile) samen gaan werken met Tele2 en precies het zelfde abonnement bij Tele2 in totaal 7 euro goedkoper is per maand. Als jullie dan uit eindelijk toch samen gaan werken, zeg ik liever dit abonnement op, wat ik vandaag heb afgesloten bij jullie en wil ik graag een nieuw abonnement bij Tele2. Graag ontvang ik meer informatie over mijn 2 weken bedenktijd en informatie over hoe dit te werk gaat om detelefoon terug te sturen/brengen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 4 maart 2019, 22:31

@SerenaMarissa Heb je dit contract met gsm online of in een winkel afgesloten?
online heb je wettelijk 14 dagen bedenktijd.

Lees hier de voorwaarde.

Heb je online besteld, maar haal je je bestelling op in een T-Mobile winkel? Dan geldt voor jou geen koop op afstand.
Heb je niet bij T-Mobile zelf besteld, maar via een ander verkooppunt? Neem dan contact op met het verkooppunt om de annuleringsvoorwaarden te bespreken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
@SerenaMarissa Heb je dit contract met gsm online of in een winkel afgesloten?
online heb je wettelijk 14 dagen bedenktijd.

Lees hier de voorwaarde.

Heb je online besteld, maar haal je je bestelling op in een T-Mobile winkel? Dan geldt voor jou geen koop op afstand.
Heb je niet bij T-Mobile zelf besteld, maar via een ander verkooppunt? Neem dan contact op met het verkooppunt om de annuleringsvoorwaarden te bespreken.
Ik heb hem vandaag in de winkel afgesloten en het toestel ook gekregen. Maar de medewerker die mij hielp had het over 2 weken wettelijke bedenktijd vandaar dat ik er ook op kom.
Reputatie 7
Badge +17
Beste @SerenaMarissa Indien je de telefoon had opgehaald bij de T-Shop is de Wet Koop op Afstand niet meer toepasbaar.

Reageer