Beantwoord

Nieuwe toestel niet degene die ik wilde

  • 6 december 2016
  • 9 reacties
  • 411 Bekeken

Hi, ik heb vrijdag mijn nieuwe toetstel binnen gekregen maar het was niet de toetstel wat ik wou! Na mijn tel gesprek begrijp ik dat ik niet meer terug kan sturen. Ik heb 2 december binnen gekregen.
Ik wou andere kleur met 128 gb . Ik ben er niet blij mee!
Nu heb ik toetstel terwijl ik andere toetstel wou hebben !
Ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door Sam- 6 december 2016, 13:10

Hoi Oktay,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat je niet de kleur hebt ontvangen die je wilde hebben. Waar is dit fout gegaan? Je hebt namelijk zelf bij de bestelling aangegeven welke kleur en hoeveel GB's je wilde. Daarnaast is dit ook bevestigd per e-mail voordat je de telefoon geleverd kreeg.

Zoals onze collega's hebben aangegeven is het niet mogelijk om je toestel om te ruilen. Hierin kunnen we dus niets voor je betekenen. Mijn excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

9 reacties

Het is een zakelijke abonnement
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Oktay,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat je niet de kleur hebt ontvangen die je wilde hebben. Waar is dit fout gegaan? Je hebt namelijk zelf bij de bestelling aangegeven welke kleur en hoeveel GB's je wilde. Daarnaast is dit ook bevestigd per e-mail voordat je de telefoon geleverd kreeg.

Zoals onze collega's hebben aangegeven is het niet mogelijk om je toestel om te ruilen. Hierin kunnen we dus niets voor je betekenen. Mijn excuses voor het ongemak!
Reputatie 4
Badge +9
Hoi Oktay,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat je niet de kleur hebt ontvangen die je wilde hebben. Waar is dit fout gegaan? Je hebt namelijk zelf bij de bestelling aangegeven welke kleur en hoeveel GB's je wilde. Daarnaast is dit ook bevestigd per e-mail voordat je de telefoon geleverd kreeg.

Zoals onze collega's hebben aangegeven is het niet mogelijk om je toestel om te ruilen. Hierin kunnen we dus niets voor je betekenen. Mijn excuses voor het ongemak!

Geldt het niet voor online aankopen dat je een bedenktijd hebt van 14 dagen? (indien dit online/telefonish is geregeld)

Bij een telefonische of een internetbestelling heb je de wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen om terug te komen op de aankoop. Dit geldt niet voor aankopen die in een winkel zijn gedaan.

Na de 14 kalenderdagen is de aankoop definitief.


Of werkt dat anders bij zakelijke een abonnement?

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 6
Badge +17
Hey Skyrider,

Een terechte opmerking! Dit geldt inderdaad niet voor Zakelijke abonnementen. Alleen als je een zakelijk abonnement hebt met een Stel Samen & Stel Bij prijsplan kan je aanspraak maken op de wet verkoop op afstand. Dit is in deze situatie niet het geval.
Als een van uw collega zegt dat het geruild mag worden voor dat de toetstel bij mij was en hij zal melding maken van onze gesprek en mailtje sturen naar verkoopmanager dat het om kunnen ruilen met andere toestel !!! Dan neem ik ook aan dat het echt zo is! Na onze laste gesprek krijg ik een pakket binnen en ik ga daar van uit dat het juiste toestel was en ik deed pakket open en zzag ik een silvere 32 gb terwijl dat t mobile klanten service zei tegen mij dat ik andere toestel gaan krijgen!!
Daarom dacht ik ok dat is mijn juiste toestel en ik deed pakket open!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Oktay,

Wat jammer om te lezen dat het ergens mis is gegaan. Ik had graag gewild dat ik iets voor je kon betekenen. Ik weet dat dit niet het antwoord is waar je op zit te wachten. Onze excuses voor het ongemak, Oktay.
Ik gebruik nu mijn toestel maar wel jammer dat had ik nooit van t-mobile verwacht! Ik ben sinds 2007 klant van t mobile nooit probleem gehad ! Maar helaas !!! Dat is mijn laste abonnement periode! mijn alle abonnementen ga ik helaas stoppen!!!
Bedankt !!!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Oktay,

Ik snap dat je hier helemaal niet blij mee bent. Je hebt ondertussen ook met een van mijn andere collega's gesproken maar voor de zekerheid heb ik jouw gegevens doorgestuurd naar ons specialisten team. Zij zullen jouw 'case' nogmaals in behandeling nemen en nemen vervolgens binnen 2 werkdagen contact met je op hierover.

Mocht je in de tussentijd vragen hebben dan weet je ons hier te vinden.
Bedankt Amy! ,
Geen vragen meer voor mij is alles duidelijk !!
Ik heb een toestel die ik eigenlijk niet nodig heb maar wel blijven gebruiken aankomende 2 jaar !!
Thnx aan t-mobile!

Reageer