Beantwoord

Omzetten sim only abonnement naar prepaid

• 27 november 2018
  • 6 reacties
  • 1312 Bekeken

Ik heb op dit moment een sim only abonnement die tot 2020 loopt, maar ik zou dit abonnement al eerder willen stopzetten/opzeggen. Ik zou willen dat dit word omgezet naar prepaid.
icon

Beste antwoord door Folkert 27 november 2018, 13:07

Beste Robin,

Dat kan alleen door het abonnement af te kopen en dan betaal je als ik me niet vergis in 1 keer 50% van alle maandtermijnen die nog komen tot 2020. Kosten hangen dus sterk van je huidige abonnement af.

Via deze link kun je opzeggen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Robin,

Dat kan alleen door het abonnement af te kopen en dan betaal je als ik me niet vergis in 1 keer 50% van alle maandtermijnen die nog komen tot 2020. Kosten hangen dus sterk van je huidige abonnement af.

Via deze link kun je opzeggen.

Groet, Folkert
En mijn abonnement zou de 24ste deze maand en dit jaar stoppen, Prepaid gekocht in April en toch loopt het abo gewoon door ...
Bellen is kansloos want die computerdoos begrijpt je vraag niet en stuurt dan link via sms.

Hoeveel moeite is het om gewoon een mens de telefoon op te laten nemen?
Waarom moet ik hier zolang mee bezig zijn? Ik snap de ballen er al niet van dus heb hulp nodig van een mens en niet van een computer.

Heb niet zoveel zin om straks weer een rekening te moeten betalen. Daar heb ik zo mijn redenen voor. Beste T-Mobile, wat moet ik doen om geholpen te worden door een echt persoon?
Reputatie 7
Badge +18
Beste @Xeather

Abonnementen stoppen nooit vanzelf. Na de 1 of 2 jaar vaste periode wordt een abonnement maandelijks stilzwijgend verlengd en is het maandelijks opzegbaar.

Kun je precies uitleggen hoe je in april prepaid hebt gekocht? Heb je gevraagd of je abonnement overgezet kon worden naar prepaid met nummerbehoud?

Verder geen zorgen, hier reageren echte mensen en komen we er wel uit...

Groet, Folkert
Reputatie 5
Voor opzeggen mobiel bel je 0800 - 8104 dan krijg je als het goed is geen computerdoos.
Houd er wel rekening mee dat je altijd een opzegtermijn hebt van 1 maand, dus krijg je jammer genoeg nog wel een factuur, dus vandaag opzeggen is betalen tot 28/9/2019.

Trouwens bij die computerdoos gewoon zeggen ik wil een medewerker spreken, schijnt te werken.😉
Het is geregeld, er was paniek omdat de datum op 25 augustus viel en Karin aan de telefoon zei al dat maandag een soort stormloop op de klantenservice was :-)
Ik moest het andere nummer bellen volgens de site dus nou ja...

Folkert het was net iets anders geregeld maar dan niet ... zeg maar..
Dus die gaat niet op alleen moet het dan wel geregeld worden hahaha!
Maar goed, als het goed is is het nu wel allemaal in orde en is het abo a.s. vrijdag afgelopen.

Karin als je dit leest, nogmaals heel erg bedankt! 😘
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Xeather

Gelukkig dat het in ieder geval is geregeld. Zoals Folkert al aangaf stopt een abonnement niet automatisch. In beginsel sluit je een abonnement af voor 12 of 24 maanden. Als je dan 'niets' doet (niet opzegt, verlengt of overstapt) loopt het abonnement door, al kan deze dan met een maand opzegtermijn worden opgezegd. Het abonnement is dan buiten contract. Je krijgt overigens altijd een bevestiging van een opzegging. Dat is in principe altijd een goede graadmeter om te checken of de opzegging goed is verlopen. Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten.

Reageer