Beantwoord

Omzetting naar Prepaid in plaats van opzeggen

• 7 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 1982 Bekeken

Ik heb net mijn abonnement gestopt vanaf september maar kwam er later achter dat ik dan ook mijn nummer verlies. Dit wil ik liever niet. Als ik mijn abonnement omzet op prepaid is dit niet het geval blijkt dus dit wil ik graag laten doen. Ik weet alleen niet hoe dit moet?
icon

Beste antwoord door David 8 augustus 2018, 11:20

Hoi Stam,

Je hebt zo te zien ook al wat tips gekregen, van andere leden van de Community! 🙂

We kunnen je volledige opzegging omzetten naar een omzetting naar PrePaid. Je betaalt voor de omzetting dan eenmalig administratiekosten van € 9,95. Deze kosten worden automatisch in rekening gebracht. Na de omzetting staat er beltegoed van € 5,- op de simkaart, dus eigenlijk is het slechts €4,95. 😉 Als je hier akkoord mee gaat, dan gaan we dit voor je regelen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
@StamS neem even contact op met de klantenservice
Bel: 06 - 2400 1200

https://www.t-mobile.nl/service
Badge +5
Wat ik zelf een keer heb gedaan is een nieuwe prepaid halen en op je prepaid nummerbehoud uitvoeren vanaf je abonnement. Je abonnement wordt dan ook automatisch opgezegd.

Via de klantenservice kan het dacht ik ook, ik dacht alleen dat dit eenmalig wat kost. Een nieuwe prepaid natuurlijk ook, maar dan heb je waarschijnlijk ook wat beltegoed daarvoor.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Stam,

Je hebt zo te zien ook al wat tips gekregen, van andere leden van de Community! 🙂

We kunnen je volledige opzegging omzetten naar een omzetting naar PrePaid. Je betaalt voor de omzetting dan eenmalig administratiekosten van € 9,95. Deze kosten worden automatisch in rekening gebracht. Na de omzetting staat er beltegoed van € 5,- op de simkaart, dus eigenlijk is het slechts €4,95. 😉 Als je hier akkoord mee gaat, dan gaan we dit voor je regelen!
Hier ga ik mee akkoord, kunt u mij een privé bericht sturen om dit verder te regelen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi StamS,

Ik heb het voor jou in orde gemaakt en je via een privéberichtje nog even een bevestiging gestuurd!

Laat het ons weten als je er nog meer vragen over hebt. ☺

Reageer