Vraag

(onbetaalde)bestelling wijzigen

• 1 mei 2021
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

betaling met kredietkaart wordt geweigerd omwille van veiligheidsredenen eigen bank (transacties op EU online betalingspagina's zonder dubbele verificatie worden standaard door deze bank geweigerd). Ik wil mijn bestelling laten staan maar enkel wijzigen naar ophalen in T Mobile shop ipv thuisbezorgen, zo kan ik afrekenen aan de kassa in de winkel want dat geeft geen problemen.

Via het formulier de bestelling annuleren of wijzigen lukt niet want ik heb geen NL 06nr.

Wat doe ik nu best?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @KaatM Welkom. Het best kan je even wachten op de hulp van een moderator. Op dit moment zijn ze niet aanwezig. Ze reageren op volgorde van binnenkomst berichten zodra ze er weer zijn.

Je mag ook weer een bezoekje brengen aan de shop en daar vragen of ze kunnen helpen.

https://www.t-mobile.nl/winkels hopelijk is het snel opgelost 

Succes! 

Thanks CrisTien voor je antwoord. Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @KaatM 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie momenteel 2 bestellingen op je naam. Gaat bij beide om een Samsung Galaxy S21 256GB Paars. De een staat op thuis bezorgen en de ander ophalen in de shop. Zal ik de bestelling die nog op thuis bezorgen staat annuleren? Als je dit bevestigt, dan maak ik het in orde voor je!

Beste Hajar,

De bestelling voor thuis bezorgen mag geannuleerd worden. Alvast dank!

Nog een fijne zondag!

KaatM

Reputatie 7
Badge +20

Hi @KaatM 

Je bestelling is bij deze geannuleerd. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Samsung!

Reageer