Beantwoord

ongewilde bestelling

• 14 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 749 Bekeken

Ik ben een week geleden telefonisch benaderd door t-mobile. Dit ging over het feit dat mijn abonnement afloopt en ik eventueel nu alvast een nieuw toestel zou kunnen bestellen. Ik heb gezegd er nog niet naar gekeken te hebben en dus gingen ze door over een aantal nieuwe toestellen waar ik evt. intresse in zou kunnen hebben. nu 1.5 week later krijg ik de sms binnen dat mijn bestelling aan is gekomen in de winkel. Ik heb nooit zelf een bestelling geplaatst. Ik heb enkel destijds aan de telefoon toegegeven dat ik wel wilde kijken naar een van de toestellen waar ze het over hadden. Hoe kan ik deze bestelling annuleren aangezien ik niet bereid ben deze te betalen?

Mvg.
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 augustus 2019, 09:44

Hoi Balgied,

Geen zorgen! Ik heb de order direct voor jou geannuleerd, dus dat zit helemaal goed. Je kunt nu rustig de tijd nemen om zelf een ander toestel uit te zoeken!

Heb je nog vragen of heb je ergens hulp bij nodig, dan horen we het graag van je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Balgied,

Geen zorgen! Ik heb de order direct voor jou geannuleerd, dus dat zit helemaal goed. Je kunt nu rustig de tijd nemen om zelf een ander toestel uit te zoeken!

Heb je nog vragen of heb je ergens hulp bij nodig, dan horen we het graag van je.

Reageer