Beantwoord

Onterecht aangemeld voor abonnement

In de t-mobile winkel geweest voor het verlengen van een contract dit kon niet stond op naam van partner dus niks betaald niks meegekregen en nu mailtjes over een tablet + abbo eneen nieuw telefoon abonnement.. Corrigeert u dit alstublieft ben al zolang tevreden klant maar dit kan echt niet.. U klantenservice zegt dat ik er aan vast zit? Graag zsm een oplossing of ik kijk naar andere stappen
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 december 2018, 13:05

Hoi Patje8787,

Ik kijk heel graag met jou mee, want dit is natuurlijk niet de bedoeling! We kunnen er vast en zeker voor zorgen dat dit netjes wordt opgelost!

Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer van het abonnement en het e-mailadres waarop je de mailtjes hebt ontvangen? Dan ga ik meteen voor je kijken wat ik voor je kan betekenen. 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Patje8787,

Ik kijk heel graag met jou mee, want dit is natuurlijk niet de bedoeling! We kunnen er vast en zeker voor zorgen dat dit netjes wordt opgelost!

Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer van het abonnement en het e-mailadres waarop je de mailtjes hebt ontvangen? Dan ga ik meteen voor je kijken wat ik voor je kan betekenen. 🙂

Reageer