Beantwoord

Opgezegd met nummerbehoud

  • 20 januari 2017
  • 2 reacties
  • 289 Bekeken

Hallo,

Mijn moeder heeft mijn telefoonnummer per 20 februari overgenomen op een nieuw contract op haar naam middels nummerbehoud. Ik ga er van uit dat mijn contract opgezegd is dan automatisch per die datum, of moet ik nu alsnog zelf mijn contract opzeggen? Dit omdat dit al enige tijd geleden geregeld is maar ik nergens terug kan vinden of mijn abonnement nu opgezegd is of niet
icon

Beste antwoord door Da Flitz 21 januari 2017, 03:15

Hoi jaime2205,

Als je moeder je telefoonnummer heeft overgonomen met nummerbehoud, dan heeft ze een bevestiging gekregen dat het per de datum die je noemt is goedgekeurd.

Het nummer gaat dan naar het contract van je moeder en jouw contract wordt dan automatisch stopgezet.

Je kunt de status van de aanvraag ook checken op: https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/status



Hoe ga jij daarna dan bellen ? Heb je een nieuw contract met nieuw nummer of ga je naar een nieuw Prepaid nummer?
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi jaime2205,
Als je moeder je telefoonnummer heeft overgonomen met nummerbehoud, dan heeft ze een bevestiging gekregen dat het per de datum die je noemt is goedgekeurd.
Het nummer gaat dan naar het contract van je moeder en jouw contract wordt dan automatisch stopgezet.
Je kunt de status van de aanvraag ook checken op: https://www.t-mobile.nl/nummerbehoud/status

Hoe ga jij daarna dan bellen ? Heb je een nieuw contract met nieuw nummer of ga je naar een nieuw Prepaid nummer?
Reputatie 6
Badge +15
Hey Jaime2205,

Had je de reactie van Da Flitz al gezien? :8

Er is inderdaad nummerbehoud aangevraagd en deze is goedgekeurd. Op 20 februari zal jouw nummer over gaan naar het nieuwe contract. Daarmee is inderdaad je huidige contract opgezegd en deze loopt dus tot en met 19 februari.

Heb je zo voldoende informatie? Mocht je nog vragen hebben, let me know!

Reageer