Vraag

Opgezegd wegens late levering

• 26 september 2014
  • 11 reacties
  • 222 Bekeken

Nou nog 3 weken wachten tot de bestelde Iphone word geleverd, als je hem besteld word de indruk gewekt dat wanneer je direkt betaald hij snel word geleverd, nou niet dus.
Direkt de Iphone geannuleerd en mijn abonnement opgezegt.

IK HEB GENOEG VAN TMOBILE.

11 reacties

Badge +13
Als t mobile de bestelde iPhones niet geleverd krijgt kunnen deze ook niet uitgeleverd worden.
Ik snap je teleurstelling maar t mobile heeft altijd genoemd dat er vanaf de 26ste word geleverd.

Maar wat is er nog meer mis gegaan?
Reputatie 5
Hey boatman,

Wat jammer om te zien dat je het contract hebt opgezegd bij T-Mobile.

Ik begrijp dat het vervelend is dat je de iPhone niet direct geleverd hebt gekregen. Het is echter wel zo dat met jou vele anderen de iPhone direct hebben besteld en betaald. De voorraden zijn nou eenmaal niet gigantisch en de koerier kan niet overal tegelijk zijn. De iPhone's worden netjes uitgeleverd aan de hand van wanneer de bestelling is binnengekomen.
Ik denk er ook over na om dit abonnement te opzeggen want ik had m 2/3 weken geleden gereserveerd bij T-Mobile in Herestraat, blijkt dat ze de iPhone 6 64 gb niet eens binnen heb gekregen. Ik was notabene de eerste persoon en ik vind het gewoon heel raar dat ze niet eens wat modellen had geleverd. Ze konden mij alleen de Gold versie aanbieden terwijl ik m graag in Space Gray wil. Had ik m in eerste instantie wel aangenomen, maar na een uurtje toch teruggebracht.

Is het mogelijk dat ik het alsnog kan opzeggen ook al heb ik een bestelling geplaatst en contract verlengd zonder handtekening?

Ik zie namelijk nu bij Hi.nl dat als je m nu bestelt dat hij morgen geleverd wordt. Zelfde abonnementsprijzen etc..
Badge +13
Dit is een klant forum voor en met klanten voor zulke vragen ben je sneller als je het via de klanten service doet.
De moderators hebben het momenteel erg druk dus reactie kan langer duren.
Ik ben doof vandaar dat ik het via hier even vroeg.. Maar zoals ik al zie, ik moet dus iemand laten bellen...
Badge +13
Ik ben doof vandaar dat ik het via hier even vroeg.. Maar zoals ik al zie, ik moet dus iemand laten bellen...
Als het spoed heeft wel als je even geduld heb dan is dot een prima manier!

Maar konden ze je niet vertellen wanneer jouw gewenst misschien zou komen?
Momenteel als ik het zo lees krijgen toch wat mensen langzaaam aan wat geleverd.
Is mij ook al 2x beloofd dat ik gisteren (maandag 29-09-2014) een mail zou krijgen van AMP, terwijl ik zat te kijken naar de levertijden tabel op dit forum, waar stond dat de levering 2-3 weken ging duren.
even later kreeg ik op miraculeuze wijze nog een sms met links naar de actuele levertijden.
Ook ik voel me redelijk genaaid, en sta ook op het punt het allemaal te annuleren.

Zal er nog een belletje aan wagen zo...
Gebeld, wordt aan de kant geschoven met het bericht dat ik gewoon nog een paar weken moet wachten..
Bestelling geannuleerd uit principe en na 12 jaar weg bij t-mobile.

Momenteel als ik het zo lees krijgen toch wat mensen langzaaam aan wat geleverd.

Nee ik wil gewoon terug naar mijn oude abonnementsvorm en het verlengen annuleren. Buiten dat ik lang moet wachten op de iPhone zijn ze ook niet echt behulpzaam geweest in de winkel. Ze zeiden dat ik daarvoor moest bellen (lekker onvriendelijk). Ik had gisteren via een teletolk gebeld met jullie en jullie zeiden dat het kon, en dat ik het via de winkel zelf moest aangeven. Ik ben hier gewoon helemaal klaar mee.
Badge +13
Ik zet hem even door naar een moderator dan kan die even met je mee kijken.

Nee ik wil gewoon terug naar mijn oude abonnementsvorm en het verlengen annuleren. Buiten dat ik lang moet wachten op de iPhone zijn ze ook niet echt behulpzaam geweest in de winkel. Ze zeiden dat ik daarvoor moest bellen (lekker onvriendelijk). Ik had gisteren via een teletolk gebeld met jullie en jullie zeiden dat het kon, en dat ik het via de winkel zelf moest aangeven. Ik ben hier gewoon helemaal klaar mee.

Als je de iPhone in de winkel hebt besteld dan dien je hiervoor in de betreffende winkel te zijn. Ik kan een bestelling die in een T-Mobile winkel is gedaan niet annuleren. In de winkel kunnen ze je vertellen of dit mogelijk is. De aanbetaling krijg je als het mogelijk is terug minus 4,95 euro aan kosten die voor de geannuleerde bestelling betaald dient te worden. Succes!

Reageer