Beantwoord

Opzeggen

• 25 maart 2019
  • 6 reacties
  • 1744 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 2 reacties
Hoi hoi. Ik heb een sim-only abonnement. Die loopt tot 2 febr 2020.
Ik wil deze opzeggen omdat ik over stap naar een andere provider.
Sorry wil ook geen aanbiedingen. Alleen weten of er extra kosten aan verbonden zijn.
Mvg,
Cees.
icon

Beste antwoord door Folkert 25 maart 2019, 18:28

Beste Cees,

De afkoop kosten zijn 50% van alle nog komende termijnen zonder eventuele kortingen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Cees,

De afkoop kosten zijn 50% van alle nog komende termijnen zonder eventuele kortingen.

Groet, Folkert
Oké want in een eerder bericht 2016 staat dat er geen kosten verbonden zijn als je enkel een sim-only abonnement zonder toestel hebt.
Maarja anno 2019 is dat dus veranderd?
Reputatie 7
Badge +18
Je koopt een contract af dat je voor een vaste periode hebt afgesloten. Kan me niet voorstellen dat dit ooit kosteloos kon maar ik kan het mis hebben.
Dit is dat bericht.

Hallo,

Je kan altijd 4 maanden voor je einddatum van abbonement veranderen. Dit kan echter alleen als je een abbonement hebt zonder telefoon. Of een ander abbonement wilt maar wel binnen tmobile blijft.

Wil je je tmobile abbonement helemaal opzeggen en van provider veranderen. Dan kan dit zonder extra kosten als je een abbonement hebt zonder telefoon. Anders zal er een afkoopsom berekend worden voor de mobiel die je bij het abbonement hebt aangeschaft.

Groet
Reputatie 7
Badge +18
Kdejong is gewoon een gebruiker die duidelijk niet weet wat de contract voorwaarden zijn. Kdejong heeft welgeteld 1 bericht geplaatst op deze community waar niets van klopt.
Als je het bericht eronder leest van oud TM medewerkster Thalina dan zie je meteen dat je destijds ook al 50% afkoopsom betaald moest worden.
Aah oké. Bedankt.

Reageer