Opzeggen abbonement

• 29 april 2019
  • 3 reacties
  • 1520 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 7 reacties
Beste T-Mobile,

Sedert dag één ben ik klant bij jullie. Toegegeven, meer gemak dan uit tevredenheid. De laatste paar jaar vind ik de verbinding schrijnend. Op verschillende locaties heb ik slecht telefonisch bereik en soms zelfs geen 3G. Bellen als ik onderweg ben ik nagenoeg onmogelijk. Op verschillende routes valt de verbinding meerdere keren weg en is abominabel. Sinds een paar jaar heb ik tevens ook een zakelijk abonnement bij collega providers, ik merk dat de verbinding een stuk beter is dan bij T-Mobile. Is het mogelijk, daar T-Mobile niet kan voldoen waar ik voor betaal, het contract voor de laatste maanden af te kopen? Ik zou graag per zo snel mogelijk over willen gaan naar een provider zodat ik niet al mijn privételefoontjes met mijn zakelijk toestel hoef te doen.

Martin

3 reacties

Reputatie 2
Om wat vragen voor te zijn:

• Het betreft meerdere locaties. Indien onderweg is bellen nagenoeg niet mogelijk.
  • Op verschillende locaties is geen 4G. Soms 3G of minder. Op ons hoofdkantoor kan ik helemaal niets (dus contract is contract gaat niet op, T-Mobile levert niet waar ik voor betaal).
  • Heb de SIM-kaarten uitgewisseld, ligt niet aan het toestel.
  • Collega providers (KPN, Vodafone) hebben op dezelfde punten wel prima bereik.
Reputatie 3
Badge +1
De laatste jaren is het slecht, maar je hebt een jaar geleden nog verlengd? Zo niet, dan is je abonnement inmiddels maandelijks opzegbaar.
Vervelend dat je een slechte verbinding ervaart. De capaciteit is de laatste jaren juist eerder meer dan minder geworden. Echter, elke provider heeft specifieke plaatsen in Nederland waar de verbinding minder is.
Heb je in al die tijd al een keer een dekkingsonderzoek aangevraagd bij de klantenservice?
Reputatie 6
Badge +9
Heb je een postcode van de lokaties?
Ben er benieuwd naar omdat ik zeer zelden slechte dekking ervaar.

Reageer