Beantwoord

opzeggen abbonement

• 27 februari 2021
  • 7 reacties
  • 133 Bekeken

ik wil graag weten of ik mijn abbonement kan opzeggen

icon

Beste antwoord door David 27 februari 2021, 13:25

Hoi @sandervos200,

Wat spijtig om te lezen dat je wilt opzeggen! Mag ik vragen wat er de reden toe is? Is het misschien iets waar we op de Community bij kunnen helpen? Laat het ons weten, want we staan klaar voor je!

Om wel even gelijk jouw vraag te beantwoorden: Ja, het is mogelijk om je abonnement op te zeggen, maar op dit moment niet zonder kosten. Jouw contract loopt namelijk tot en met 18 oktober 2021, dus dan zou je het contract moeten afkopen. Het wordt dan per 27 maart opgezegd en per vandaag zou de afkoopsom €55,94 zijn. Je kunt dan kiezen voor nummerbehoud naar een andere provider, telefoonnummer overzetten naar PrePaid of helemaal opzeggen en het telefoonnummer laten vervallen.

Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen horen we het graag van je en anders of we de opzegging moeten regelen. Let us know!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @sandervos200 

Dat kan zeker, welke abonnement heb je precies?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @sandervos200,

Wat spijtig om te lezen dat je wilt opzeggen! Mag ik vragen wat er de reden toe is? Is het misschien iets waar we op de Community bij kunnen helpen? Laat het ons weten, want we staan klaar voor je!

Om wel even gelijk jouw vraag te beantwoorden: Ja, het is mogelijk om je abonnement op te zeggen, maar op dit moment niet zonder kosten. Jouw contract loopt namelijk tot en met 18 oktober 2021, dus dan zou je het contract moeten afkopen. Het wordt dan per 27 maart opgezegd en per vandaag zou de afkoopsom €55,94 zijn. Je kunt dan kiezen voor nummerbehoud naar een andere provider, telefoonnummer overzetten naar PrePaid of helemaal opzeggen en het telefoonnummer laten vervallen.

Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen horen we het graag van je en anders of we de opzegging moeten regelen. Let us know!

Ik wil graag een abonnement met telefoon en daarvoor wil ik overstappen naar een andere provider met nummerbehoud, daarom dat ik mijn huidige abonnement wil opzeggen

Reputatie 6
Badge +12

Is dat nog steeds intressant met een afkoopsom van €56 ? Wel netjes van t-mobile dat ze dit mogelijk maken.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @sandervos200,

Duidelijk, zullen we dan voor jou de vervroegde afkoop regelen? Als je nog even aangeeft dat dit akkoord is dan gaan we dat voor je doorvoeren en dan kun je daarna nummerbehoud aan gaan vragen bij de nieuwe provider.

We horen het graag van je!

Hoelang duurt het voordat het geregeld is?

Reputatie 6
Badge +12

Je hebt zo ie zo een opzegtermijn van 1 maand. De moderator gaf gisteren aan dat het dan de 27e maart zou vrijkomen. Als je dit nu regelt zal het iets van 1 april zijn omdat het morgen al 1 maart is.

Reageer