Beantwoord

Opzeggen abo na omzetting prijsplan

• 30 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Hoe kan ik opzeggen per direct.

Helaas heeft de informatie dat dit gebeurde mij niet bereikt
Per welke datum stopt het abonnement
Graag bevestiging van de opzegging per vandaag per mail

Met niet zo blije groet (het opgespaarde tegoed had een bedoeling...)
icon

Beste antwoord door Rosan 30 oktober 2016, 14:01

Dit is op vele wijze gecommuniceerd de enige manier dat dit jouw niet bereikt kan hebben is dat je het mail wat bij T Mobile bekend is en huis adres niet meer klopt en je het telefoon nummer niet meer gebruikt.
Verder kan je opzeggen via de klanten service en de opzeg termijn is een maand.
Hier het topic van iets meer dan een jaar geleden,
https://forum.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/info-omzetting-flex-relax-prijsplannen-260474
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +13
Dit is op vele wijze gecommuniceerd de enige manier dat dit jouw niet bereikt kan hebben is dat je het mail wat bij T Mobile bekend is en huis adres niet meer klopt en je het telefoon nummer niet meer gebruikt.
Verder kan je opzeggen via de klanten service en de opzeg termijn is een maand.
Hier het topic van iets meer dan een jaar geleden,
https://forum.t-mobile.nl/overige-abonnementen-351/info-omzetting-flex-relax-prijsplannen-260474
Reputatie 7
Badge +20
Hoi TelefoonFlex15,

Zoals Rosan al aangeeft is dit op verschillende manieren gecommuniceerd. Dit heeft allemaal vorig jaar plaatsgevonden en jouw abonnement is op 10 december omgezet naar Stel Samen & Stel Bij. Op 3 november is hiervan bericht gestuurd naar je.

Ik vind het jammer om te lezen dat dit aan je voorbij is gegaan. Op het moment kan ik daar niets meer aan veranderen. In ons systeem zie ik dat je gisteren een verzoek tot opzegging hebt gedaan en dat jouw contract op 30 november stopgezet wordt. Helaas gaan we dus afscheid van je nemen.. Mocht je naar een andere provider gaan houd dan rekening dat je nummerbehoud moet aanvragen.

Als wij je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Soms glippen dingen tussen alle spam en junkmail door.
Het is wat het is.

Reageer