Beantwoord

Opzeggen abonnement

Op 24 januari jl heb ik mijn abonnement verlengd voor 2 jaar. Echter, nu krijg ik een abonnement via het werk. Heb daarom mijn abonnement bij jullie opgezegd en val nog binnen de 14 dagen opzegging na verlenging. Nu kreeg ik een bevestiging dat het abonnement per 24-1-2020 vervalt. Terijl ik hem met terugwerkende kracht wil beëindigen. Kan dit hersteld?
icon

Beste antwoord door Hajar 6 februari 2018, 10:22

Hi Hellen,

Heel begrijpelijk dat je je abonnement wilt opzeggen nu je een abonnement van werk krijgt. Ik zie dat mijn collega je vanochtend verder heeft geholpen. Je abonnement wordt stopgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hellen67 je kan beter even bellen dat gaat hopelijk sneller voor dat je 14 dagen voorbij zijn.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Hellen,

Heel begrijpelijk dat je je abonnement wilt opzeggen nu je een abonnement van werk krijgt. Ik zie dat mijn collega je vanochtend verder heeft geholpen. Je abonnement wordt stopgezet. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
Jullie hebben het netjes afgehandeld. Bedankt hiervoor.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Hellen,

Super om te horen! Dankjewel! 🙂
Ook ik zit hier met het zelfde probleem abonnement 5 janauri ingegaan en wil beëindigen ivm abonnement via werk val ik nog binnen de 14 dagen regeling graag hulp ben niet zo bekend met de regels van T-mobile
Reputatie 2
Badge +11
Hey Hayat,

Begrijpelijk dat je het abonnement wilt opzeggen, nu je een abonnement via je werk krijgt! 😃 Ik heb het meteen voor je nagekeken in ons systeem. Daar zie ik dat op 5 februari 2018 jouw nieuwe abonnement is ingegaan. Als je bij ons een nieuw abonnement hebt genomen, dan geven we je 30 dagen de tijd om ons netwerk te testen. Binnen deze 30 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen. Meer informatie hierover kun op onze website vinden.

Dit betekent dus dat je tot 5 maart 2018 de bedenktijd hebt om je abonnement bij ons te annuleren. Je kunt dit eenvoudig en snel zelf doen via deze pagina. Mocht je liever willen dat wij het voor je doorzetten in ons systeem dan doe ik dat uiteraard graag! Houd er dan wel rekening mee dat het abonnement direct wordt afgesloten waardoor je geen verbinding meer hebt..

Ik hoor het graag van je! 😉

Reageer