Opzeggen abonnement binnen de contractsperiode

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een abonnement van 100 belminuten + 100 sms. Dit loopt tot 25 maart 2010.
Nou is mijn vraag: Wat moet ik betalen voor het opzeggen van mijn abonnement?

Groetjes Marc

This topic has been closed for comments

152 reacties

Reputatie 1
Als je contractsperiode is afgelopen, dan kun je kosteloos het contract opzeggen. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand.
Reputatie 4
je kunt niet eerder opzeggen, zonder kosten, en helaas moet je gewoon tot februari wachten, en dan ff bellen, dat je je abo wilt stoppen (je hebt minimaal 1 maand opzegtermijn)

dit staat in de faqlijst:
[i][b]
Hoe en per wanneer kan ik mijn contract opzeggen?
Wil je je contract opzeggen, bel dan met T-Mobile Klantenservice op 0800 - 7111 (gratis).

Opzeggen per e-mail is niet mogelijk.

Let op: Als je je T-Mobile abonnement wilt opzeggen, dan dien je een opzegtermijn aan te houden van
Reputatie 2
Dus als ik nu mijn contract wil opzeggen wat nog 3 maanden afloopt en ik betaal 6 euro per maand moet ik gewoon mijn volledige 18 euro betalen?
Reputatie 2
Als je contractsperiode is afgelopen, dan kun je kosteloos het contract opzeggen. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand.
Ja maar als ik het nu wil opzeggen?
Reputatie 6

Ja maar als ik het nu wil opzeggen?

Dan stopt je abonnement op 25 maart 2010.
Reputatie 4
als je er NU vanaf wil, moet je dus die 18 euro in 1 keer betalen

of je zegt het NU op per 25 maart 2010
Reputatie 5
Je kunt je abonnement niet binnen de contractperiode laten stopzetten. Je kunt nu al wel bellen om je abonnement op te zeggen. Je abonnement wordt dan aan het einde van je contractperiode be
Reputatie 2
[QUOTE=Anne-Marie;706979]Je kunt je abonnement niet binnen de contractperiode laten stopzetten. Je kunt nu al wel bellen om je abonnement op te zeggen. Je abonnement wordt dan aan het einde van je contractperiode be
Reputatie 5
Nee, want op het moment dat je nummer wordt geporteerd naar een andere provider wordt je T-Mobile abonnement stopgezet. Nummerbehoud kan dus ook pas plaatsvinden aan het einde van je contractperiode.
Reputatie 4
@anne-marie:

je kunt je contract, echter met kosten , zonder nummerbehoud, WEL eerder stoppen

Is je contractperiode nog niet voorbij op het moment dat je naar het buitenland vertrekt, dan kun je het contract afkopen. Hierbij brengt T-Mobile een afkoopsom in rekening, die bestaat uit de vaste maandelijkse kosten tot het eind van de contractperiode.

je zegt gewoon dat je naar het buitenland gaat...
Reputatie 5
Je kunt je abonnement inderdaad afkopen als je naar het buitenland verhuist. Je dient dan echter wel een bewijs van uitschrijving van je gemeente te overleggen.
Reputatie 2
Hallo,

Is het mogelijk om je contract af te kopen?
Ik heb namelijk onlangs een abonnement afgesloten bij een andere provider en wil graag zsm nummerbehoud. Mijn T-mobile abonnement loopt per 10 maart as. af, maar ik zou graag eerder mijn nummer overzetten.

Mvg Mar
Reputatie 2
mardantie

helaas kan het niet eerder dan maart as.
anders stopt het contract van t-mobile en daar beginnen ze niet aan.
Reputatie 2
mijn vriendin heeft een 2 jarige abonnement ze heb via iemand horen zeggen dat je na 1 jaar dat je het dan schriftelijk kan opzeggen is dat zo
Reputatie 2
ik wil graag van me 2 jarig abonnement af.en volgens een kennis kon dat ook.maar kan iemand mij vertellen of dat oook zo is want ik heb een brief geschreven maar nog niks gehoord nou is er een levens grote rekening gekomen en dat snap ik niet
Reputatie 6
Badge +8
Nee dat kan niet, je moet je 2 jaar uitzitten of je moet afkopen maar dat gaat je veel geld kosten. Waarom wil je er vanaf??

Hoge rekening? Dat heb je zelf gedaan.
Waar zitten de kosten? (zie online factuur)
Misschien SMS dienst geactiveerd?
0900 nummers?
Reputatie 6
Je kennis heeft het niet goed begrepen. Op ConsuWijzer.nl staat:
"Na de eerste contractsduur, meestal 1 tot 2 jaar, kunt u voortaan opzeggen met een opzegtermijn van maximaal een maand."

Als je je rekening niet snapt kun je het beste even met de klantenservice bellen. Zij kunnen je de factuur vast wel uitleggen.
Reputatie 2
hallo,

Kan in mijn abonnement ook via de post opzeggen?
moet ik dan een brief sturen naar:

T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
?

alvast bedankt
Reputatie 4
je kunt je abonnement opzeggen, met 1 maand opzegtermijn, op moment dat je contract afloopt!

je kunt NIET eerder stoppen/afkopen, tmob doet daar niet aan
Reputatie 2
ja mijn contact liep eigenlijk 20 januari af dus daarom mijn vraag
1 maand opzeg termijn weet ik ook
wil alleen weten of het via de post kan

gr tim
Reputatie 1
@timm86
Het is ook mogelijk om via een brief op te zeggen.
Het postadres van T-Mobile kun je terugvinden op de website van T-Mobile onder het tabblad 'Schrijven'.
Reputatie 2
hallo,

ik ben egt helemaal zat van t-mobile door alles bij elkaar mijn abbo loopt nog 5maanden kan ik het ook eerder op zeggen?

alvast bedankt niels
Reputatie 7
Helaas voor jou maar dat is niet mogelijk.
Reputatie 2
oke jammer maar hoe zit dat met 3maanden van te voren over stappen ofzo?
Reputatie 2
Dat kan, dan krijg je een nieuwe telefoon van je nieuwe provider als je daar voor kiest, maar dan gaat dat contract pas over 3 maanden in en zit je de laatste 3 maanden dus nog gewoon bij t-mobile

Je kan dus niet eerder weg, alleen eerdere een ander abbo afsluiten, maar dan betaal je dus 3 maanden dubbel.