Beantwoord

Opzeggen bij vodafone met nummerbehoud

• 12 maart 2017
  • 3 reacties
  • 316 Bekeken

ik heb prepaid bij Vodafone maar het restant van mijn tegoed vervalt als ik niet opwaardeer. ik wil dus van Vodafone af. kan ik dat zomaar be-eindigen en bij een andere provider instappen met hetzelfde nummer?
icon

Beste antwoord door Sam- 13 maart 2017, 13:54

Hoi Roosjanouk,

Welkom op het forum!

Een terechte vraag. Ik kan me goed voorstellen dat je van te voren alles duidelijk wil hebben.

In het systeem zie ik dat je bij ons al een PrePaid simkaart hebt. Als je gebruik wil blijven maken van deze simkaart met het nummer dat je momenteel bij Vodafone hebt, dan kan je nummerbehoud aanvragen. Dit kan via onze website. Je nummer wordt dan binnen een paar werkdagen overgezet op je T-Mobile Simkaart. Je vodafone simkaart wordt dan automatisch gedeactiveerd.

Is hiermee je vraag beantwoord? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Roosjanouk,

Welkom op het forum!

Een terechte vraag. Ik kan me goed voorstellen dat je van te voren alles duidelijk wil hebben.

In het systeem zie ik dat je bij ons al een PrePaid simkaart hebt. Als je gebruik wil blijven maken van deze simkaart met het nummer dat je momenteel bij Vodafone hebt, dan kan je nummerbehoud aanvragen. Dit kan via onze website. Je nummer wordt dan binnen een paar werkdagen overgezet op je T-Mobile Simkaart. Je vodafone simkaart wordt dan automatisch gedeactiveerd.

Is hiermee je vraag beantwoord? Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
het klopt dat ik een simkaart heb bij jullie en die wil ik graag behouden, dus a.u.b. niets mee doen. waar ik de vraag over stel is van een 2e toestel wat ik heb. daarom gebruik ik Vodafone ook niet. ik heb het in de auto voor calamiteiten. ik laat het toch maar verlopen.
dank voor uw reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Roosjanouk,

Als je het liever zo wilt laten dan is dat ook prima. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons dan weten!

Reageer